تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری از وقف یک باب منزل مسکونی به ارزش 4 میلیارد ریال در شهرکرد خبر داد.
کد خبر: ۳۶۴۱۸۳
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۶ 21 January 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- حجت الاسلام مرتضی عزیزی افزود: این منزل مسکونی به مساحت عرصه 328 مترمربع و اعیان 170 مترمربع در ناحیه غرب شهرکرد واقع شده است.
وی با بیان اینکه این منزل از سوی اسماعیل تاجی و همسرش پروانه تاجی وقف شده است، گفت: ایجاد حسینیه و موسسه فرهنگی، آموزشی، خدماتی، تجاری و خیریه المهدی (عج) نیت این 2 واقف بوده است.
عزیزی با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون 38 وقف به کل موقوفات استان اضافه شده است، تصریح کرد: از این تعداد 11 وقف در شهرستان شهرکرد به ثبت رسیده که شامل چهار حسینیه و مسجد و 7 موقوفه منفعتی است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری با اشاره به فعالیت مرکز مشاوره وقف در استان افزود: انتظار است تا مردم نیکوکار با بهره مندی از مشاوره کارشناسان موارد وقفی خود را به سمت نیازهای روز سوق دهند.
هم اکنون یک هزار و 664 موقوفه در استان به ثبت رسیده است که از این تعداد چهار مدرسه علمیه، 310 موقوفه منفعتی، هشت دارالقرآن و آرامستان، 284 حسینیه، تکیه زینبیه و فاطمیه و یک هزار و 58 مسجد است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار