تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری گفت: 5 هزار و 100 نفر امسال در طرح تربیت حافظان قرآن کریم ثبت نام کردند.
کد خبر: ۳۶۱۶۳۷
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۲ 16 January 2017
به گزارش تابناک- حجت الاسلام مرتضی عزیزی افزود: طرح تربیت حافظان قرآن از سال 91 در بقاع متبرکه و اماکن مذهبی استان آغاز شده و امسال مرحله پنجم آن اجرایی می شود.
وی با بیان اینکه این طرح جمعیت قابل توجهی را به سمت قرآن هدایت کرده است، گفت: حفظ قرآن کریم از جزء 30 آغاز شده و در مراحل پیشرفته ‌تر به حفظ چندین جزء و حفظ کل می‌رسد.
عزیزی، مربیان فعال در این طرح را 80 نفر اعلام کرد و افزود: دوره‌های آموزش و حفظ در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه، مساجد، حسینیه ‌ها، برخی از مدارس آموزش‌ و پرورش و موسسات و مراکز فرهنگی و قرآنی برگزار شده است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: آزمون کتبی این طرح بصورت سراسری پنجم اسفندماه در استان برگزار می شود.
عزیزی افزود: همچنین در این طرح 100 مربی حفظ قرآن کریم تعلیم داده می شود که برای فراگیری آموزش به قم اعزام می شوند که از این تعداد تاکنون 30 نفر اعزام شده و افراد دیگر تا پایان ماه جاری اعزام می شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار