تابناک چهارمحال و بختیاری- نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: خدمات آیت‌الله هاشمی رفسنجانی چه خدمات قبل از انقلاب ایشان و دوران مبارزات و زندان‌ها و مخصوصاً سختی‌هایی که تحمل کرد و چه دوران بعد از انقلاب در عرصه‌های فراوانی که بودند و تلاش کردند، خدمات قابل توجه و چشمگیری است.
کد خبر: ۳۶۰۱۶۳
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۴ 14 January 2017

به گزارش تابناک- حجت‌الاسلام محمدعلی ‌نکونام ضمن تسلیت رحلت آیت‌‎الله هاشمی رفسنجانی، اظهار کرد: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی از چهره‌های مبارز در انقلاب اسلامی بودند که حقاً و انصافاً حق بزرگی به گردن نظام، انقلاب و مردم دارند.

وی افزود: خدمات آیت‌الله هاشمی رفسنجانی  چه خدمات قبل از انقلاب ایشان  و دوران مبارزات و زندان‌ها و مخصوصاً سختی‌هایی که تحمل کرد و چه دوران بعد از انقلاب در عرصه‌های فراوانی که بودند و تلاش کردند، ، خدمات قابل توجه و چشمگیری است.

امام جمعه شهرکرد تصریح کرد: البته طبیعی است که افراد سلایق و دیدگاه‌های خاصی را دارند که ممکن است بخواهند بعضی از این دیدگاه‌ها را به یک گفتمان تبدیل و در کشور حاکم کنند، که در این مسائل باید هواس‌ها جمع بود و به شدت مراقب بود که هر دیدگاهی در کشور به گفتمان تبدیل نشود چرا که  در کشور فقط یک گفتمان حاکم است و آن گفتمان مقام معظم رهبری امام مسلمین است.

نماینده ولی‌فقیه در استان یکی از نکات برجسته در آیت الله هاشمی رفسنجانی را تقویت رهبری در همه دوران‌ها دانست و گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی یک شرایطی بسیار سختی را مخصوصاً این سال‌های أخیر و فتنه 88 و قبل از فتنه و بعد از فتنه و دوران فتنه پست سرگذاشت ولی یک نکته برجسته در وجود ایشان این بود که حقاً و انصافاً در تقویت رهبری و جایگاه رهبری کوشید و مدام محبت و علاقه‌اش را به رهبری ابراز می‌کرد و هیچ‌گاه اجازه نداد خناسان بین او و رهبری شکاف فردی ایجاد کنند.

حجت‌الاسلام ‌نکونام با اشاره به بازنشر سخنان و ابراز محبت آیت الله هاشمی به رهبری از صداوسیما و رسانه ها در این روزها خاطرنشان کرد: ایشان در صحبت‌هایشان که از رسانه‌ملی و فضاهای مجازی پخش شد تصریح کرد که آیت الله خامنه‌ای راه امام(ره) را به خوبی دنبال کرده و می‌کند و در جایی دیگر در پاسخ به سوال یک خبرنگار که پرسید آیا همچنان رهبری را دوست دارید یا نه؟ در جواب می‌گویند «عشق من آقای خامنه‌ای است» که این گونه موضع‌گیری‌ها فرصت را از خناسان و دست‌های مرموزی که در تلاش بودند بین او رهبری فاصله ایجاد کنند، گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار