استاد دانشگاه:
تابناک چهارمحال وبختیاری- معاون فرهنگی دانشگاه شهرکرد گفت:آیت الله هاشمی رفسنجانی در فضای سیاسی کشور به عنوان یک وزنه متعادل کننده و اثربخش شناخته می شود.
کد خبر: ۳۶۰۰۷۶
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۴ 14 January 2017
به گزارش تابناک- حمیدرضا عزیزی افزود: آیت الله هاشمی رفسنجانی پیش از انقلاب، محور مبارزه علیه رژیم پهلوی بود و پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز آیت الله هاشمی نقش مهمی در کشور ایفا کرد.
به گفته وی، آیت الله هاشمی رفسنجانی در سالهای حیات امام راحل، امین امام بودند و در همه دوران انقلاب اسلامی یکی از نزدیک ترین یاران امام و انقلاب و رهبری محسوب می شد.
وی گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی زمانی که در شورای عالی دفاع، مجلس شورای اسلامی، رئیس جمهوری، خبرگان رهبری و مجمع تشخیص مصلحت نظام، منشاء خیر بود و خدمات ارزنده ای را برای نظام انجام داد.
عزیزی، با بیان این که آیت الله هاشمی مظهر اعتدال بود گفت: او هر کجا مصلحت نظام جمهوری اسلامی ایران بود به عنوان یک وزنه متعادل کننده در فضای سیاسی کشور وارد میدان می شد.
وی یادآور شد:آیت الله هاشمی رفسنجانی یک پشتوانه برای انقلاب و رهبری بود و فقدان او برای کشور قابل احساس است.
معاون دانشگاه شهرکرد گفت: پیام حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع پیکر آیت الله هاشمی گواه تبعیت مردم از رهبری و پاسداشت آرمان های امام راحل و انقلاب بود.
وی، با تاکید بر این مساله که آیت الله هاشمی رفسنجانی محور متعادل کننده در بین جناح های سیاسی بود، افزود: مردم با حضور خود در آیین تشییع این مردم مبارز و مجاهد نشان دادند که قدردان انسان های معتدل که مورد تاکید اسلام است، می باشند.
آیت الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین امام و انقلاب و رهبری و رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام عصر روز یکشنبه نوزدهم دیماه سال 95 بر اثر عارضه قلبی به دیدار حق شتافت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار