تابناک چهارمحال و بختیاری-نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با صدور پیامی در گذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس تشخیص مصلحت نظام و یار امام و رهبری را تسلیت گفت.
کد خبر: ۳۵۷۴۳۸
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۹ 09 January 2017
به گزارش تابناک، در متن پیام تسلیت حجت الاسلام محمد علی نکونام که یکشنبه شب در اختیار ایرنا قرار گرفت آمده است: خبر تأسف‌بار ارتحال مرحوم آیت الله آقای حاج شیخ علی اکبر هاشمی‌ رفسنجانی منتشر شد و موجب تأثر و تألم گردید.
این شخصیت بزرگ ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف و در شکل‌گیری انقلاب اسلامی و در تداوم بخشیدن به این چراغ نورانی نقشی پررنگ ایفا کرد.
در دوران حضرت امام یاری دیرین و وفادار برای امام راحل، و در دوران رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای «دامه ظله» چهره‌ای وفادار و پشتیبان برای رهبری و نظام اسلامی بود.
دست‌های مرموزی در تلاش بودند تا او را در مقابل نظام و رهبری معظم قراردهند اما کیاست و هوشیاری آن مرحوم اجازه میدان داری به خناسان نداد.
قطعاً خدمات او در دوران‌های مختلف در اذهان عمومی و در عرصه‌های انقلاب ماندگار است.
خدای ‌متعال او را قریق دریای رحمت داشته و در جوار رحمت واسعه‌اش قرار دهد. این مصیبت را به مقام معظم رهبری و به ملّت عظیم‌شأن ایران اسلامی تسلیت می‌گویم و صبر أجر برای صاحبان مصاب مسئلت دارم.
به گزارش ایرنا، آیت الله علی اکبر هاشمی رفسنجانی یار دیرین امام راحل و مقام معظم رهبری و رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام عصر یکشنبه در بیمارستان تجریش بر اثر عارضه قلبی دار فانی را وداع گفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار