تابناک چهارمحال وبختیاری- معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: پیگیری لازم به منظور راه‌اندازی بازارچه مرغ و ماهی در خیابان فردوسی تا قبل از عید نوروز انجام شود.
کد خبر: ۳۵۶۸۵۳
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۹ 08 January 2017

به گزارش تابناک- سیامک سلیمانی دشتکی ۱۹ دی‌ماه در نشست کارگروه تنظیم بازار استان با اشاره به اینکه بازارچه صنایع دستی استان از پروژه‌هایی است که مدت زیادی به طول انجامیده و باید در دهه فجر بهره‌برداری شود، اظهار کرد: پیگیری لازم به منظور راه‌اندازی بازارچه مرغ و ماهی در خیابان فردوسی تا قبل از عید نوروز انجام شود.

وی تصریح کرد: اقدامات لازم در زمینه تامین ۱۵۰ تن گوشت قرمز انجام شود و آمادگی افزایش این مقدار تا ۲۰۰ تن در صورت افزایش نیاز بازار وجود داشته باشد.

سلیمانی دشتکی با تأکید بر لزوم افزایش رضایتمندی مردم از لحاظ کیفیت و قیمت محصولات بازار شب عید، گفت: با توجه به سرمازدگی مرکبات باغات شمال کشور، کمیته‌ای به منظور تامین میوه مرغوب شب عید در استان تشکیل شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: بررسی لازم در زمینه برپایی نمایشگاه بهاره و یا فروش فوق العاده در فروشگاه‌های استان انجام شود.

وی افزود: انتظار است که قیمت محصولات بازار شب عید تحت کنترل باشد و رضایت مردم را جلب کند.

در ادامه این نشست مدیرکل تعاون روستایی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه تامین میوه شب عید از سال ۹۳ به عهده تعاون روستایی و تحت نظارت سازمان جهاد کشاورزی است، اظهار کرد: کمیته راهبردی به منظور تامین این محصول در استان تشکیل شده است.

جان‌محمد الله‌یاری تصریح کرد: محصول سیب سرخ و زرد در صندوق‌های ۶ و ۸ کیلویی ‌به‌منظور توزیع در بازار شب عید خریداری و به سردخانه‌های استان حمل شده است.

مدیرکل تعاون روستایی استان در پایان خاطرنشان کرد: به دلیل سرمازدگی پرتقال شمال کشور، تهیه این محصول از جنوب کشور در دستور کار قرار گرفته و آمادگی خرید نیاز استان از جیرفت و کهنوج وجود دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار