فعال دانشجویی:
دبیر هیات نظارت بر تشکل های دانشجویی دانشگاه های آزاد چهارمحال و بختیاری گفت: نشاط عمومی در دولت یازدهم نسبت به دوره های گذشته افزایش یافته است.
کد خبر: ۳۵۵۴۶۹
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۵ 05 January 2017
به گزارش تابناک شهرکرد، سیدمحمد علوی روز پنجشنبه با اشاره به گفت و گوی تلویزیونی رئیس جمهوری با مردم در دوازدهم دی ماه افزود: این نشاط در دانشگاهها مشهودتر است و فضای دانشگاه ها به سمت نشاط رفته است.
به گفته وی، افزایش و تقویت روحیه نشاط در بین تشکل های دانشجویی در دولت یازدهم باعث بروز چند صدایی در دانشگاهها شده است.
علوی اظهار کرد: این چند صدایی در دولت گذشته وجود نداشت و حتی در دولت دهم تشکل های دانشجویی با یک رکود روبه رو بودند.
نماینده ریاست عالی دانشگاه آزاد در هیات نظارت بر تشکل های دانشجویی درباره منشور حقوق شهروندی نیز گفت: منشور حقوق شهروندی باعث می شود مردم با حقوق خود آشنا شوند و این یک حرکت پسندیده از سوی دولت یازدهم است.
علوی اظهار کرد: گاهی مردم از حقوق مسلح خود آگاهی ندارند، درحالی که براساس قانون اساسی مردم حق دارند نسبت به مسائل شهروندی آگاهی داشته باشند.
وی گفت: منشور حقوق شهروندی آگاهی بخشی به مردم نسبت به رفتار دولتمردان و کارگزاران است و حقی که مردم برابر حکومت دارند و حکومت نسبت به مردم در این منشور تدوین شده است.
علوی گفت: تحقق منشور حقوق شهروندی در راستای تکامل اجتماعی جامعه است و این حقوق شهروندی به توسعه نیروی اجتماعی و انسانی کمک می کند.
رییس جمهوری اسلامی ایران در گفت و گوی زنده تلویزیونی یکشنبه شب دوازدهم دی ماه که بطور همزمان از شبکه یک سیما و رادیو سراسری پخش شد، گفت: ما ایران هراسی را در برجام به شکست کشاندیم.
وی ادامه داد: مخالفان ما ایران هراسی را بر کرسی نشانده بودند و ایران را تهدید همه دنیا و منطقه کرده بودند و در شورای امنیت سازمان ملل تصویب کرده بودند.
وی اضافه کرد: امروز درست نقطه مقابل است، دنیا معتقد است ایران نقش سازنده در منطقه و جهان دارد، در قطعنامه دیروز شورای امنیت درباره سوریه به نقش مثبت ایران برای مبارزه با تروریسم در منطقه اشاره شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار