مدیر ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری از برگزاری جشنواره نماز و فضای مجازی در چهارمحال و بختیاری خبر داد.
کد خبر: ۳۵۵۴۰۵
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۱ 05 January 2017

به گزارش تابناک شهرکرد، حجت‌الاسلام محمد کریمی با اعلام این خبر، گفت: فضای مجازی، فرصت‌های فرهنگی اجتماعی بسیاری به همراه دارد. اگر تهدیدها فراوان است به طور قطع فرصت‌ها نیز كم نخواهد بود و نبایستی از آن غفلت كرد.

وی تصریح کرد: بهره‌گیری از فناوری اطلاعات و لزوم استفاده‌ حداكثری از آن در تبلیغ فرهنگ و ارزش‌های دینی و الهی بایستی از مهم‌ترین اولویت‌های برنامه‌ای دستگاه‌ها و نهادهای حوزه دین و فرهنگ باشد. 

حجت‌الاسلام کریمی با اشاره به اینکه جريان‌سازي و توليد پیام‌ها و محتواهای ارزشی در فضاي مجازي از رسالت‌های مهم و اساسی نهادهای حوزه دین و فرهنگ است، افزود: اگر در فضای مجازی كوتاهی شود خسارت‌های بزرگ و جبران‌ناپذیری را ایجاد خواهد كرد و مصداق آب در آسیاب دشمن ریختن است كه عقوبت اخروی نیز دارد. 

مدیر ستاد اقامه نماز استان عنوان کرد: ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری با درك این واقعیت تلاش خود را معطوف داشته تا از طریق برگزاری جشنواره نماز و فضای مجازی با دعوت از خیل عظیم مخاطبان به ویژه جوانان در این برنامه معنوی، معارف نماز را در این عرصه تأثیرگذار، منتشر نماید.

وی اهداف جشنواره نماز و فضای مجازی را ترویج و توسعه فرهنگ نماز از طریق فضای مجازی برای اقشار مختلف جامعه به ویژه نوجوانان و جوانان، تقویت مبانی اعتقادی و دینی نوجوانان و جوانان در فضای مجازی، شناسایی و تجلیل از فعالان نماز در عرصه فضای مجازی و كاهش آسیب‌های فضای مجازی از طریق گسترش پیام‌ها و محتواهای نماز برشمرد.

حجت‌الاسلام کریمی مخاطبان جشنواره نماز و فضای مجازی را گروه سنی 13 سال به بالا دانست و تصریح کرد: موضوعات پیشنهادی برای جشنواره نماز و فضای مجازی در استان نماز در قرآن و روایات، نماز و شهدا، نماز و خانواده، نماز و تربیت دینی، نماز و مدرسه، نماز و وحدت اسلامی، نماز و گفتمان انقلاب اسلامی، نماز و سبك زندگی ایرانی اسلامی و نماز و شیوه‌های كارآمد در تبلیغ و دعوت به نماز خواهد بود.

مدیر ستاد اقامه نماز استان موضوع ویژه جشنواره نماز و فضای مجازی را نقش نماز در كاهش آسیب‌های اجتماعی خواند و اظهار کرد: جشنواره نماز و فضای مجازی در دو بخش عمومی شامل: ایجاد وب سایت و وبلاگ، شبکه‌های اجتماعی(كانال نماز)، آلبوم‌های تصویری نماز با اولویت طرح‌های گرافیكی، استیكرهای نماز و پاورپوینت سازی و بخش خصوصی شامل: کد نویسی قالب سایت و وبلاگ، اینفوگرافیگ نماز، نرم‌افزارهای تلفن همراه (موبایلی) و کلیپ‌های كوتاه نماز(پویانمایی، موشن گرافیك و رئال) است.

حجت‌الاسلام کریمی اظهار کرد: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در جشنواره نماز و فضای مجازی می‌توانند به سامانه جشنواره به نشانی www.chb-namaz.ir مراجعه کنند.

وی مهلت ثبت‌نام و شركت در جشنواره نماز و فضای مجازی را از پانزدهم دی‌ماه تا بیست و پنجم بهمن‌ماه سال جاری اعلام کرد و گفت: نتایج جشنواره نماز و فضای مجازی دهم اسفندماه سال جاری از طریق سایت جشنواره نماز و فضای مجازی اعلام خواهد شد.

حجت‌الاسلام کریمی عنوان کرد: به ۱۱۰ نفر از برگزیدگان جشنواره نماز و فضای مجازی هدایایی ارزنده تقدیم خواهد شد.

وی با بیان اینکه آدرس دبیرخانه جشنواره نماز و فضای مجازی چهارمحال و بختیاری، شهركرد، میدان قدس، ابتدای خیابان شریعتی، ستاد اقامه نماز استان است، گفت: علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های 33330030-33330770 – 038 تماس حاصل کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار