برترین های نخستین جشنواره منطقه ای داستان کوتاه چهارمحال و بختیاری روز چهارشنبه از سوی دبیرخانه این جشنواره اعلام شد.
کد خبر: ۳۵۴۷۰۴
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۴ 04 January 2017
به گزارش تابناک شهرکرد، در این جشنواره که به میزبانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجن برگزار شد، 199اثر به دبیرخانه جشنواره رسید که هیات داوران به ترتیب مهدی زارع از مرودشت شیراز، سیروس جمشیدی از شیراز و فاطمه عباس پور از کازرون شیراز را به عنوان برترین داستان نویسان این جشنواره معرفی کردند.
از سوی هیات داوران آرزو فلاحی از مرودشت شیراز و مرتضی بیاره از اصفهان در رتبه های بعدی قرار گرفتند.
در بخش کودک و نوجوان فاطمه جهانبازی از شهرکرد ،الهه حمزه از شلمزار، هانیه سیفی از شلمزار، محمد صداقت از بروجن بدون اولویت به عنوان داستان نویسان برتر انتخاب شدند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: در نخستین جشنواره منطقه ای داستان کوتاه هنرمندان استان های اصفهان، فارس و چهارمحال و بختیاری حضور داشتند.
جواد کارگران افزود: نخستین جشنواره منطقه ای داستان کوتاه بروجن که با هدف کشف، پرورش و حمایت از داستان نویسان منطقه و تحقق عملی به شعار سال(اقتصاد مقاومتی ، اقدام وعمل)، تشویق و ترغیب نویسندگان و ایجاد فضای مناسب برای کشف استعدادهای درخشان و شناسایی پتانسیل های ادبیات داستانی برگزار شد.
وی افزود: از تعداد ١٩٩ اثر رسیده به دبیر خانه جشنواره ١٠نفر از سوی هیات داوران برگزیده شدند که این تعداد ٥ نفر بزرگسال و ٥ نفر و کودک و نوجوان مورد تجلیل قرار گرفتند .
شهرستان بروجن در 60کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار