مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده چهارمحال و بختیاری:
تابناک چهارمحال و بختیاری-مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده چهارمحال و بختیاری خواستار انعکاس نقش کلیدی زنان در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی توسط نهادها و دستگاه‌های اجرایی شد.
کد خبر: ۳۵۴۲۵۳
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۳ 03 January 2017

به گزارش تابناک-فاطمه دوستی  در کمیته زنان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: هم‌افزایی و هماهنگی برنامه‌های بین بخشی کمیته زنان  باید در الویت اهداف این کمیته قرار گیرد تا حرکت فعالیت‌های این کمیته به سمت اثربخشی سوق پیدا کند.

وی انعکاس نقش کلیدی زنان در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی را از وظایف نهادها و دستگاه‌های اجرایی دانست و گفت: حضور زن در تمامی عرصه‌های پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس مشهود بود و اکنون در راستای ارتقای جایگاه زن در جامعه و توجه بیشتر به بانوان در سطح کلان باید این نقش انعکاس داده شود.

دوستی افزود: از ابتدای دولت یازدهم تا به امروز عملکرد شاخص دولت در حوزه زنان به منظور انعکاس نقش زنان در تمامی نهادها و دستگاه‌های اجرایی بررسی خواهد شد.  

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استان تبیین نقش زنان در تدوام انقلاب اسلامی، تشویق و ترغیب زنان به منظور مشارکت خودجوش آنان و بهره‌گیری استعدادهای هنری زنان را از وظایف و تکالیف این کمیته برشمرد و گفت: لازم است گروه مخاطب را با آرمان‌های انقلاب اسلامی مأنوس کرد تا ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب برای آنها ملموس‌تر شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: لازم است آمار سازمان‌های مردم نهاد در خصوص امور بانوان رصد شود تا مشخص شود چند درصد آنها غیرفعال است و ضعف آنها آسیب‌شناسی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار