مدیرکل پزشکی قانونی استان چهارمحال و بختیاری گفت: مرگ ناشی از غرق شدگی در نه ماه ابتدای سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل 12.5 درصد کاهش داشته است.
کد خبر: ۳۵۴۱۶۰
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۲ 03 January 2017

به گزارش تابناک شهرکرد، منصور فیروزبخت اظهار کرد: طی 9 ماه ابتدای سال‌جاری تعداد 14 مورد فوتی به دلیل غرق شدگی به مراکز پزشکی قانونی استان ارجاع شد که از این تعداد 12 نفر مرد و دو نفر زن بود.

وی افزود: در نه ماه ابتدای سال گذشته نیز 16 مورد فوتی مرد به دلیل غرق شدگی به مراکز پزشکی قانونی استان ارجاع داده شده بود.

فیروزبخت تصریح کرد: فوت‌های ناشی از غرق شدگی نتيجه رعایت نکردن هشدارهای اعلامی از طرف این اداره کل و سایر ارگان‌های مرتبط است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان با اشاره به افزایش 300 درصدی فوت ناشی از گاز گرفتگی در این مدت، تصریح کرد: پنج فوتی مرد ناشی از گاز گرفتگی به این اداره کل ارجاع شده است که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته (یک فوتی مرد)، افزایش داشته است.

وی از کاهش 80 درصدی آمار برق گرفتگی در استان خبر داد و گفت: در 9 ماه ابتدای امسال تنها یک فوتی مرد به دلیل برق گرفتگی به مراکز پزشکی قانونی استان ارجاع داده شد.

فیروزبخت خاطرنشان کرد: سال گذشته نیز در نه ماه ابتدای سال پنج نفر به دلیل برق‌گرفتگی جان خود را از دست دادند که از این تعداد سه نفر مرد و دو نفر زن بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار