مدیر آموزش و پرورش شهرستان کوهرنگ گفت: پراکندگی بیش از حد و صعب‌العبور بودن شهرستان کوهرنگ خدمات‌رسانی و سرکشی به مدارس را محدود کرده است.
کد خبر: ۳۵۳۴۲۸
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۵ 02 January 2017
به گزارش تابناک شهرکرد، کوروش اکبری اظهار کرد: آموزش و پرورش شهرستان کوهرنگ با 760 نفر پرسنل آموزشی و پرورشی و شش هزار و 600 نفر دانش‌آموز در سه مقطع تحصیلی ابتدایی، متوسطه اول و دوم در قالب 43 کلاس درس در حال ارائه خدمات به دانش‌آموزان این شهرستان است.

وی با اشاره به وجود 180 آموزشگاه در این شهرستان، تصریح کرد: پراکندگی بیش از حد جمعیت، تعداد 180 آموزشگاه را در سطح این شهرستان شکل داده است.

اکبری افزود: پراکندگی بیش از حد و صعب‌العبور بودن شهرستان کوهرنگ خدمات‌رسانی و سرکشی به مدارس را محدود کرده است.

وی خاطرنشان کرد: بیش از 50 آموزشگاه با تعداد کمتر از 10 نفر دانش‌آموز و 15 آموزشگاه با تعداد کمتر از پنج نفر دانش‌آموز در این شهرستان وجود دارد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کوهرنگ از وجود 50 آموزشگاه با بافت قدیمی و فرسوده در بخش مرکزی این شهرستان خبر داد و گفت: با وجود ساخت‌ و سازهای اخیر مدارس در شهرستان کوهرنگ، هنوز فضای 24 آموزشگاه به صورت استیجاری تأمین می‌شود.

وی بدهی و عدم پرداخت قبوض آب،  برق،  گاز و تلفن، کمبود نیروی خدماتی، ناوگان حمل و نقل فرسوده، کمبود سرانه ورزشی، کمبود منابع و تجهیزات آموزشی و کمک آموزشی و نبود زیرساخت‌های لازم برای استفاده از امکانات هوشمندسازی مدارس را از جمله مشکلات و موانع دیگر آموزش و پرورش این شهرستان برشمرد.

اکبری در پایان خاطرنشان کرد: نظارت دقیق، مستمر و حمایت مالی قطعاً به روند فعالیت‌های آموزشی در این شهرستان تأثیرگذار خواهد بود

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار