فرماندار کوهرنگ از واگذاری 2 واحد تولید آب معدنی به سرمایه گذاران بومی با 90درصد تخفیف زمین در این شهرستان با موافقت معاون وزیر و رئیس سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران خبر داد.
کد خبر: ۳۵۱۸۹۵
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۳ 31 December 2016
به گزارش تابناک شهرکرد، مرتضی زمانپور تخصیص 200 میلیارد ریال در 2 سال گذشته برای تکمیل زیرساخت های شهرک صنعتی آب معدنی کوهرنگ را از خدمات دولت تدبیر و امید به این شهرستان محروم عنوان کرد.
وی تکمیل و راه اندازی ایستگاه پمپاژ انتقال آب به شهرک صنعتی شهرستان کوهرنگ با ظرفیت 230 لیتر بر ثانیه، آب مورد نیاز 22 کارخانه در شهرک صنعتی این شهرستان با اعتباری افزون بر 100 میلیارد ریال را از جمله اقدامات دولت یادزهم در این منطقه ذکر کرد.
فرماندار کوهرنگ از فعالیت تنها 2 کارخانه تولید آب معدنی در شهرستان ابراز تاسف کرد و گفت: با تمهیدات و آماده شدن زیرساخت های لازم همچون آب، برق، گاز و تلفن، امید است تا پایان دولت یازدهم تحولی بزرگ در توسعه و ایجاد زمینه اشتغال مردم محلی ایجاد شود.
معاون وزیر و رئیس سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران روز گذشته در جریان بازدید از 17 شهرک و نواحی صنعتی استان چهارمحال و بختیاری با حضور در شهرک آب معدنی کوهرنگ ضمن افتتاح ایستگاه پمپاژ انتقال آب به شهرک صنعتی شهرستان، مشکلات سرمایه گذاران این ناحیه صنعتی را مورد بررسی قرار داد.
شهرستان کوهرنگ از توابع چهارمحال و بختیاری بدلیل قرارگرفتن در سرچشمه رودخانه های کارون، زاینده رود و دز یکی از قطب های آبی کشور محسوب می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار