فرماندار سامان:
شهرکرد- فرماندار سامان گفت: در سال‌جاری ۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای توسعه این شهرستان تصویب شده است.
کد خبر: ۱۰۷۶۲۶۳
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۱ 09 November 2022

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، محمدتقی گنجعلی شامگاه سه‌شنبه در شورای اداری شهرستان سامان بیان کرد: از این مبلغ ۴ هزار میلیارد ریال مختص اعتبارات مصوب سفر رئیس‌جمهور به چهارمحال و بختیاری و ۵۰۰ میلیارد ریال از محل تملک دارایی‌های سرمایه‌ای است.

وی با اشاره به لزوم تبیین عملکرد یک‌سال اخیر دولت سیزدهم در شهرستان سامان افزود: در این مدت در بخش‌های عمرانی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی اقدامات قابل‌توجهی انجام شده است.

گنجعلی تسریع در روند توسعه و پیشرفت شهرستان سامان را ضروری اعلام و تصریح کرد: سرعت‌بخشی به روند تکمیل و ارتقای طرح‌های گردشگری، جهاد کشاورزی و زیرساخت از مهم‌ترین دغدغه‌های مسئولان این شهرستان به‌شمار می‌رود.

وی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی احداث فرهنگسرای سامان از ۱۲ سال گذشته و پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی این طرح یادآور شد: برای تکمیل و بهره‌برداری فرهنگسرای سامان ۴۰۰ میلیارد ریال درخواست و در اعتبارات مصوب سفر رئیس‌جمهور به چهارمحال و بختیاری پیش‌بینی شده است.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری چهارمحال و بختیاری نیز گفت: با توجه به اقدامات مطلوب دولت سیزدهم در یک‌سال اخیر قرارگاه تبیینی عملکرد دولت در استان راه‌اندازی شد.

حسین کاووسی تأکید کرد: به‌همین منظور اقدامات دولت سیزدهم در چهارمحال و بختیاری و شهرستان‌های ۱۰ گانه استان به‌خصوص در حوزه‌های اقتصادی، عمرانی و فرهنگی با هدف روشن‌گری و ایجاد روحیه اُمیدآفرینی بین مردم جامعه اطلاع‌رسانی می‌شود.

وی اظهار داشت: در این راستا بُرش‌های شهرستانی از سوی فرمانداران شهرستان‌های ۱۰ گانه چهارمحال و بختیاری آماده و مشکلات موجود دریافت شده است تا برای رفع آن‌ها یا علت و چرایی رفع نشدن این مشکلات اقدام شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار