مراسم یادواره بزرگداشت یاد و خاطره ۸۰۰ سرباز شهید استان چهارمحال و بختیاری و تجلیل از خانواده شهدا و آزادگان و سربازان نمونه سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) و فرماندهی انتظامی استان چهارمحال و بختیاری در مجتمع لاله شهرکرد برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۷۰۰۴۸
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۲ 01 October 2022

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، مراسم یادواره بزرگداشت یاد و خاطره 800 سرباز شهید استان چهارمحال و بختیاری و تجلیل از خانواده شهدا و آزادگان و سربازان نمونه سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) و فرماندهی انتظامی استان چهارمحال و بختیاری در مجتمع لاله شهرکرد برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدامان الله حسینی صدر مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع)، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد احمدی امام جمعه بروجن و سردار منوچهر امان اللهی فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری در ادامه این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سرباز، از زحمات نیروهای وظیفه نیروهای مسلح تجلیل کردند.

دکلمه خوانی و سرود و تجلیل از خانواده شهدای سرباز، آزادگان سرباز و سربازان نمونه سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) و فرماندهی انتظامی استان چهارمحال و بختیاری از دیگر بخش‌های این مراسم یادواره بود که با حضور سربازان در گلزار شهدای شهرکرد و گلباران قبور مطهر شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم پایان یافت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار