ائمه جمعه مراکز شهرستان ها ضمن گرامی داشت مناسبت های هفته پیش رو به تبین مسائل روز پرداختند.
کد خبر: ۱۰۷۰۰۴۷
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۸ 01 October 2022

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، ائمه جمعه مراکز شهرستان ها ضمن تبین مسائل روز به بیان مشکلات و مطالبات مردم پرداختند.

امام جمعه لردگان گفت:این شهرستان باید برای پوشش بهتر برنامه‌ها و مراسم فرهنگی مذهبی دفتر خبری صدا و سیما داشته باشد.
حجت الاسلام رحمانی با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید هم گفت با توجه به محرومیت ها‌ی شهرستان لردگان در خصوص زیرساخت‌های مراکز علمی و آموزشی، از مسئولان استانی و کشوری برای توسعه و بهبود وضع مدارس و دانشگاه‌ها مطالبه و تقضای رسیدگی داریم.

امام‌جمعه اردل گفت" برخی از بانک‌ها به بهانه‌های مختلف همراهی لازم در پرداخت تسهیلات و وام‌های ازدواج و فرزند آوری را ندارند و متأسفانه اسباب نارضایتی مردم را فراهم میکنند.
حجت الاسلام بهرامی در بخش دیگری از خطبه‌ها گفت با توجه به استعداد‌های خوب ورزشی در شهرستان اردل، از مسئولین ورزش استان درخواست بررسی سرانه ورزشی و رفع مشکلات و برخی کمبود‌های این حوزه را داریم.


امام جمعه بروجن بااشاره در پیش بودن هفته نیروی انتظامی، گفت: کار پلیس حفظ مصالح و امنیت مردم است و همه باید پلیس را حمایت کنند.
حجت الاسلام احمدی گفت: در طول سالیان مختلف دشمن ضربه‌های سنگینی از زنان شجاع و باحیای کشور ما خورده است و اکنون می‌بینیم که با برنامه ریزی حجاب بانوان را هدف گرفته و لازم است بیش از همیشه از حجاب و حیای خود دفاع کنند.

امام جمعه سامان بااشاره به اغتشاشات اخیر و حرکت خودجوش مردم در محکومیت اعمال اغتشاشگران گفت کرد‌های فهیم ایران هرگز فراموش نمیکنند که غیر از قتل و غارت و قساوت چیزی از گرو هک‌ها از ابتدای انقلاب تاکنون ندیده اند
حجه الاسلام عقیلی در ادامه افزود مردم ما پایبند اصول و ارزش‌های نظام هستند و دشمنان بدانند این ملت پیرو خون پاک شهداء و رهبر فرزانه خود می‌باشند.


امام جمعه فارسان گفت: امروز قوّت در فضای مجازی حیاتی است؛ و فضای مجازی حاکم بر زندگی انسان‌ها است؛ و یک عدّه‌ای همه‌ی کارهایشان را از طریق فضای مجازی پیش می‌برند.
حجت‌الاسلام ملک پور افزود:در حوادث اخیر، دشمن بار دیگر با استفاده از ظرفیت فضای مجازی و با عناصر و سیاهی لشگر خود که عمدتاً متشکل از چهره‌های مشهور هستند، خط آتش آشوب و اغتشاشی علیه نظام اسلامی به راه انداخت.


امام جمعه کوهرنگ گفت امنیت کشورنعمتی است که باید ابتداء سپاسگزار خدا و بعد سبزپوشان نیروی انتظامی باشیم که این امنیت را برای شهروندان به ارمغان می‌آورند.
حجت الاسلام محمدی به سخنرانی تاریخی و ماندگار رئیس جمهور در سازمان ملل اشاره کرد و افزود: نقطه عطف سخنرانی ریاست جمهوری کشورمان آنجایی بود که در مبحث تروریسم بین‌المللی و جایگاه جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان یکی از قربانیان تروریسم که همواره با آن مبارزه کرده است، تصویری از سردار شهید سلیمانی را به حضار در مجمع عمومی ملل متحد نشان داد.


امام جمعه موقت بن با تسلیت فرارسیدن شهادت امام حسن عسگری (ع) وتبریک آغاز امامت حضرت مهدی (عج) گفت سراسر زندگی امام عسگری (ع) معرفی امام عصر بوده است.
حجت الاسلام مختاری باتبریک هفته گرامیداشت نیروی انتظامی افزود: ضمن حمایت وپشتیبانی از عملکرد و میدانداری این نیرو در برخورد با اغتشاشگران از قوه قضائیه میخواهیم بامسببان اصلی آشوبگران اخیر برخوردقاطع و شدید داشته باشند.


امام جمعه خانمیرزا گفت: اگر ما به آموزه‌های دینی در راه خدمت گذاری به مردم دقت کنیم می‌بینیم که به فرموده رسول خدا (ص) محبوب‌ترین شخص در نزد خداوند کسی است که برای مردم سودمند باشد و بتواند گره‌ای از کار مردم باز کند
حجت الاسلام حسین پور به آشوب‌ها و اغتشاشات چند روز گذشته اشاره کرد و گفت: اعتراض و بیان مطالبات و خواسته‌ها باید در یک فضای آرام و با گفتگو انجام شود و با تخریب و آتش زدن و اهانت به قرآن مجید و مساجد مشکلی از کسی حل نخواهد شد.


امام جمعه موقت شلمزار ضمن محکوم کردن اغتشاشات اخیر از مسولین خواست با پیگیری مطالبات بر حق مردم با عوامل آشوبگر برخورد قاطع داشته باشند.
حجت الاسلام داوری روز آتش نشانی را گرامیداشت و خواستار فراهم کردن امکانات لازم برای پیشگیری از حوادث غیر مترقبه شد وی از تلاش مدافعان امنیت و سبزپوشان نیروی انتظامی تقدیر کرد.

 

امام جمعه فلارد ضمن تسلیت شهادت امام حسن عسکری (ع) و آغاز امامت امام زمان (عج) و با اشاره به وقایع اخیر کشور گفت بخشی از اغتشاشات اخیر و در نتیجه، آسیب به جان و مال مردم محصول افسار گسیختگی در فضای مجازی است.
حجت الاسلام خیری سلاح دشمن در میدان نرم استفاده از فضای مجازی است. هر گاه در جریان آشوب‌ها فضای مجازی کنترل و محدود می‌شود آشوب‌ها نیز فروکش می‌کند و این امر نشان دهنده تاثیر مستقیم فضای مجازی بر رویداد‌های اجتماعی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار