فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری:
فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) با اشاره به جنایات منافقین دیروز و امروز و آتش زدن سرباز مدافع امنیت توسط ادامه‌دهندگان راه منافقین در آشوب‌های اخیر را یادآوری کرد و گفت: همه دشمنان بدانند ما مقاوم هستیم.
کد خبر: ۱۰۷۰۰۴۵
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۴ 01 October 2022

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، سردار علی‌محمد اکبری امروز در یادواره شهدای سرباز و تجلیل از سربازان نمونه استان چهارمحال و بختیاری، با گرامیداشت یاد و خاطره 60هزار شهید سرباز کشور و 160 هزار سرباز جانباز، به مقام والای 800 سرباز شهید استان چهارمحال و بختیاری ادای احترام کرد و در ادامه روند شروع جنگ تحمیلی و وضعیت کشور در آن زمان را تشریح کرد.

وی، جوانان پرشور و بانشاط را ظرفیت خدادای کشور دانست و تأکید کرد: قطعا اگر از من بخواهند مقایسه‌ای بین نسل امروز و دیروز انقلاب داشته باشم، می‌گویم جوانان امروز بهتر و آماده‌تر از نسل اول انقلاب هستند.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) افزود: سربازان ما به خاطر توانمندی‌هایی که داشتند در دوران دفاع مقدس تا رده فرماندهی گردان عملیاتی به‌کارگیری شده بودند و شهید کیوان عرب یکی از این سربازان فداکار است که در دفاع از جان همرزمانش ایثار کرد و مقابل نیروهای کماندوی بعثی ایستادگی کرد و به درجه رفیع شهادت رسید.

وی با اشاره به جنایات منافقین دیروز و امروز و آتش زدن سرباز مدافع امنیت توسط ادامه‌دهندگان راه منافقین در آشوب‌های اخیر را یادآوری کرد و گفت: همه دشمنان بدانند ما مقاوم هستیم و به برکت خون جوانان و هشت سال دفاع مقدس و نخبگان تربیت شده در دانشگاه‌های کشور به جایی رسیده‌ایم که قدرت‌های بزرگ دنیا هم نیازمند توانمندی‌های ما هستند.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) با اشاره به اقدامات عوامل فریب خورده در برهم زدن امنیت مردم و ایجاد اغتشاش اظهار کرد: همه این‌ها ناشی از طراحی دشمن است، چون دشمنان انقلاب اسلامی از باب خارجی نمی‌توانند ورود کنند، لذا به دنبال ایجاد اختلاف از درون و تلاش برای تجزیه کشور هستند.

ارشد نظامی استان چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: تحریم و تهدیدها و سختی‌ها را متحمل شدیم تا امروز خانواده معظم شهدا و ایثارگران سربلند باشند، که نگذاشتیم دشمن به اهداف شومش برسد.

سردار اکبری گفت: با توجه به اینکه شهدا ایثار کردند و از همه هستی خود در راه آرمان‌های انقلاب گذشتند، روز قیامت مقابل همه ما می‌ایستند و می‌گویند بعد از ما شما چه کردید؟

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار