پس از ۳ ماه از وعده رئیس جمهور مبنی بر ساخت مدرسه در منطقه محروم لبد شهرستان کوهرنگ، این وعده امروز محقق شد و ۲ مدرسه در این منطقه افتتاح شد.
کد خبر: ۱۰۶۹۲۰۸
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۹ 24 September 2022

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، نوزدهم خردادماه امسال بود که آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور به استان چهارمحال و بختیاری سفر کرد و از منطقه محروم لبد که از جمله محروم‌ترین مناطق این استان به شمار می‌رود بازدید کرد.

در این بازدید رئیس جمهور دستور ساخت مدرسه و بهسازی تنها مدرسه این منطقه را داد، در اولین روز کاری بعد از سفر ریاست جمهوری یعنی 21 خردادماه بود که با حضور مدیران کل مربوطه عملیات بهسازی و ساخت مدارس این منطقه آغاز شد.

امروز پس از گذشت حدود سه ماه و در اولین روز از آغاز سال تحصیلی 1401، این وعده رئیس جمهور محقق شد تا دانش‌آموزان منطقه لبد شهرستان کوهرنگ وارد مدرسه شوند و سال تحصیلی خود را آغاز کنند.

افشین امیریان، مدیرکل آموزش و پرورش در همین رابطه با اشاره به اینکه برای ساخت 2 مدرسه در روستای لبد شهرستان کوهرنگ یک هزار مترمربع زمین از طرف مردم اختصاص یافت، اظهار داشت: ساخت 2 مدرسه از روز بعد سفر ریاست جمهوری در این منطقه آغاز شد.

کامران رهی، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان چهارمحال و بختیاری نیز در همین رابطه با اشاره به بهسازی و مرمت تنها مدرسه 4 کلاسه قدیمی روستا، بیان کرد: ساخت 2 مدرسه 3 کلاسه، در مجموع 6 کلاس با 230 متر مربع نیز آغاز شد که امروز افتتاح شد که دانش‌آموزان در مقاطع تحصیلی ابتدایی و متوسطه اول دختران و پسران سر کلاس حاضر شدند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار