شهرکرد- امام جمعه شهرکرد گفت: فتنه‌های کنونی دشمنان برای این است که ما مطیع رهبری نباشیم تا نظام استکباری همراه با ظلم، ستم و تبعیض را مستقر کند.
کد خبر: ۱۰۶۹۲۰۶
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۸ 24 September 2022

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام صبح شنبه در آئین نواختن زنگ بازگشایی مدارس، زنگ ایثار و مقاومت در مدرسه میرداماد شهرکرد با گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی بیان کرد: علم‌اندوزی، معرفت، بینش، کتاب، خانه، عرصه‌های فعالیت و زندگی باید براساس محبت پیامبر اکرم (ص) و اهل بیت (علیهم‌السلام) باشد.

وی با اشاره به دلبندی انسان‌ها به امور مختلف افزود: دلبندی انسان به پیامبر اکرم (ص) و اهل بیت (علیهم‌السلام)، آدمی را به مقصد می‌رساند.

نکونام تصریح کرد: در غیر این صورت تمامی نازیبایی‌ها در دل‌ها مستقر و باعث رواج ابتذال، رسوایی، هلاکت، بدبختی، شیطنت، ظلم، اجحاف، حق‌کشی، بی‌بندوباری و فساد می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت توجه به علم‌اندوزی در مسیر دُرُست یادآور شد: روش‌های کسب علم و دانش ۲ گونه است که یا باعث پیشرفت و عروج انسان می‌شود و یا انسان را تنزل و سقوط می‌دهد.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد تأکید کرد: تبعیت از خدا، پیامبر و امامانی که خداوند فرمان به اطاعت از آن‌ها داده واجب بوده و اطاعت از ولی‌فقیه در دوران غیبت امام زمان (عج) ضروری است.

نکونام بیان کرد: مردم دیروز با حضور پُرشور خود در صحنه و دفاع از نظام ولایی، بار دیگر مُشت محکمی بر دهان استکبار جهانی وارد کردند و این بصیرت و هوشیاری همیشه باید پُررنگ باشد.

وی با اشاره به لزوم تلاش معلمان برای تزریق بصیرت به دانش‌آموزان گفت: خوراک کلاس‌های درس در مدارس محبت پیغمبر اسلام (ص) و اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم‌السلام)، توجه به درس‌های قرآن و نظام ولایی باشد تا جامعه روی خوش ببیند و عدالت حاکم شود.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد تصریح کرد: عدالت تمام‌عیار آموزشی و پرورشی در نقاط مختلف استان مورد توجه مسئولان آموزش و پرورش باشد.

وی با اشاره به فعالیت‌های فراوان آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در مناطق مختلف استان افزود: ۳۵ روستای این استان هنوز جاده ارتباطی ندارد و تعلیم و تربیت در این روستاها با سختی فراوان همراه است.

نکونام تأکید کرد: باید به سمت‌وسوی عدالت آموزشی در تمامی مناطق مختلف چهارمحال و بختیاری حرکت کنیم تا نقاط روستایی محروم استان هم از این امکانات بهره‌مند شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار