نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد به مشکلات حوزه آموزش و پرورش به خصوص کمبود نیروی انسانی، کمبود زیرساخت‌ها و تجهیزات اشاره کرد و گفت:آموزش و پرورش در مسایل نظام به عنوان پایه است که تربیت نیروی انسانی را برعهده دارد و باید نگاه عمیق و موثر به آموزش و پرورش شود.
کد خبر: ۱۰۶۴۳۹۵
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۲ 29 August 2022

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام روز دوشنبه در دیدار با وزیر آموزش و پرورش با اشاره بر ضرورت توسعه عدالت در همه عرصه‌ها در جامعه افزود: بر قراری عدالت نباید شعاری باشد بلکه باید در قالب عمل شکل بگیرد و با توسعه عدالت می‌توان ‌از بروز بسیاری از آسیب‌ها به خصوص فساد در بخش‌هایی مختلف جلوگیری کرد.

وی با اشاره به اینکه اعضای هیات دولت دغدغه‌مند و با انگیزه هستند، گفت: مجموعه دولت می‌توانند امید را روز به روز در جامعه زنده‌تر و تقویت کنند و نگذارند خدشه به امید مردم در جامعه وارد شود.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان با بیان اینکه وزیر آموزش و پرورش به عنوان نماینده هیات دولت به استان چهارمحال و بختیاری سفر دارد، افزود: عدالت تمرکز تمام عیار را می‌طلبد.

امام جمعه شهرکرد در ادامه بر مبارزه با فساد در کشور تاکید کرد و گفت: در زمان حاضر مردم انتظار ندارند که در ادارات فساد دیده شود و باید با هر گونه فساد مالی و اخلاقی در کشور مبارزه شود و مبارزه با فساد مطالبه جدی مردم از هیات دولت است.

وی اظهار داشت: نظارت مستمر بر بازار و تداوم نظارت در راستای جلوگیری از نابسامانی در بازار یک ضرورت است که نیاز به کار جهادی دارد تا از روزمرگی جلوگیری شود.

نکونام اظهار داشت: توسعه کار جهادی در جامعه یک ضرورت است و باید روحیه جهادی در جامعه تزریق شود تا چهره محرومیت در جامعه رفع شود.

وی به سفر استانی وزیران همزمان با هفته دولت اشاره کرد و گفت: هفته دولت هفته نشستن و تعریف کردن نیست و هفته ارزیابی است و باید از نزدیک ارزیابی در عرصه‌های مختلف انجام شود.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره ۲شهید رجایی و باهنر گفت:این ۲شهید بزرگوار انسان‌های مومن و شکل گرفته در عرصه ایمانی هستند و باید این انگیزه ایمانی و تلاش برای اینکه روی ریل و مسیر ایمان حرکت کنیم در جامعه نهادینه و توسعه داده شود.

به گزارش ایرنا، وزیر آموزش و پرورش به عنوان سخنران مراسم گرامیداشت هفته دولت به نمایندگی از رییس جمهور و هیات دولت به چهارمحال و بختیاری سفر کرده است.

در سفر نوری به استان چهارمحال و بختیاری با جمعی از فرهنگیان ، دانش‌آموزان دیدار دارد و برای بررسی مسایل و مشکلات حوزه آموزش و پرورش به شهرستان‌های بن و سامان نیز سفر می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار