استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه حدود ۸۰۰ مدرسه در این استان نیاز به تخریب و بازسازی دارند، گفت: کمبود تجهیزات و کمبود نیروی انسانی در آموزش و پرورش از مهمترین مشکلات هستند.
کد خبر: ۱۰۶۴۳۹۲
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۴ 29 August 2022

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، غلامعلی حیدری امروز صبح در دیدار وزیر آموزش و پرورش با نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به وجود مدارس کانکسی در مناطق محروم و دور افتاده استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: بعد از 44 سال از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد وجود مدارس کانکسی هستیم که شایسته نیست.

وی با بیان اینکه حدود 800 مدرسه در این استان نیاز به تخریب و بازسازی دارند، بیان کرد: کمبود تجهیزات و کمبود نیروی انسانی در آموزش و پرورش از مهمترین مشکلات هستند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه هزار و 300 نفر در استان چهارمحال و بختیاری از فرهنگیان در شرف بازنشستگی هستند، مطرح کرد: تدوین برنامه درخواست انتقال معلمان از مناطق محروم و کمتر برخوردار به مناطق برخوردار ضروری است.

حیدری با اشاره به سفر رئیس جمهور به استان که برکات زیادی برای استان داشته است، عنوان کرد: احیای طرح‌های راکد و اتمام طرح‌های نیمه‌تمام در اولویت دولت سیزدهم قرار دارد. در هفته دولت 314 طرح در این استان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه استان چهارمحال و بختیاری از استان‌های سردسیر کشور است، خاطرنشان کرد: برای همین زمان عملیات‌های عمرانی کم و محدود است، لذا باید اعتبارات در ماه‌های اول سال ابلاغ شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار