فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری:
فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم‌(ع) چهارمحال و بختیاری با اشاره به نقش بسیجیان در عرصه‌های مختلف گفت: حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران مورد بسیجیان است و بسیج از حافظان آرمانهای انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۱۰۶۳۴۶۸
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۶ 24 August 2022

حفظ دستاوردهای انقلاب مورد توجه بسیجیان است

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، سردار علی‌ محمد اکبری روز چهارشنبه در گردهمایی کارمندان بسیجی دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری همزمان با نخستین روز هفته دولت تاکید کرد: پس از ۴۰ سال از دوران مسئولیت شهیدان رجایی و باهنر، اما همچنان خدمات ماندگار این دو شهید مشخص است.

وی مردم‌داری، مردم‌یاری و مردم‌نوازی را از ویژگی‌های بارز شهید رجایی دانست و افزود: فعالیت شبانه‌روزی، حضور در بازار و رسیدگی به وضعیت مستمندان جزو برنامه‌ها و شاخص‌های اصلی این شهید به‌شمار می‌رود.

اکبری شهید رجایی را یک الگو و شهید سپهبُد حاج قاسم سلیمانی را یک مکتب برای همگان اعلام و تصریح کرد: هدایت‌گری همراه با بصیرت به‌ویژه در حوزه امر به معروف و نهی از منکر جزو وظایف اصلی فرماندهان بسیج به‌خصوص در دستگاه‌های اجرایی است.

وی یادآور شد: مردم استان در کنار هموطنان دیگر در صحنه‌ها و جنگ‌های مختلف مانند دوران دفاع مقدس، شبیخون فرهنگی، تهاجم فرهنگی، شرایط اقتصادی، تحریم‌ها، جنگ نرم و جنگ سخت ایستادگی کردند.

فرمانده سپاه قمر بنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری اظهار داشت:اُمیدآفرینی به‌عنوان یکی از مهم‌ترین فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی است که مورد توجه باشد و جهاد تبیین هم به‌صورت ویژه در دستور کار همگان قرار گیرد و مسوولان دولت عملکرد یک‌ساله دولت سیزدهم را به‌ صورت شفاف برای مردم اطلاع‌رسانی کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار