سرپرست شهرداری شهرکرد گفت: اگر مسئولین مطالبات واقعی خبرنگاران را بپذیرند و کم و کاستی‌ها را رفع کنند قطعا میزان رضایتمندی مردم نیز از مسئولان افزایش پیدا می‌کند.
کد خبر: ۱۰۶۰۸۷۲
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۴ 10 August 2022

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، عبدالصادق نجفی در جلسه‌ای به مناسبت روز خبرنگار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی اظهارداشت: به واقعه عاشورا هم که نگاه کنیم می‌بینیم که اگر نبودند افرادی که آن واقعه را سینه به سینه و نسل به نسل بیان کنند مردم از آن واقعه بزرگ آگاهی و اطلاع نداشتند.

وی با بیان اینکه خبرنگاران در اقناع سازی افکار عمومی نقش موثری دارند، افزود: خبرنگاران می‌توانند اخبار را به صورت واقعی بیان کنند و هم می‌توانند سیاه نمایی کنند بنابراین خبرنگارانی که امیدآفرینی و حقیقت را به مردم بیان می‌کنند قابل تقدیر هستند.

سرپرست شهرداری شهرکرد با بیان اینکه خبرنگاران در حوزه تخصصی و زمینه‌های مختلف فعالیت دارند اما همه آن‌ها یک هدف دارند و آن هم بیان حقیقت است، بیان کرد: خبرنگاران امروز یک سرباز رزمنده هستند و کاستی‌ها در جامعه به گوش مسولین می‌رسانند و بدون توجه به حزب و گروه خاصی مطالبه‌گری می‌کنند.

نجفی با بیان اینکه بخشی از کار خبرنگاران امر به معروف و نهی از منکر است، ادامه داد: اگر مسئولین مطالبات واقعی خبرنگاران را بپذیرند و کم و کاستی‌ها را رفع کنند قطعا میزان رضایتمندی مردم نیز از مسئولان افزایش پیدا می‌کند.

وی گفت: ما در مجموعه شهرداری شهرکرد، قدردان تلاش‌های تمامی فعالان عرصه خبر هستیم و تلاش داریم شهری بسازیم در مسیر ترقی و توسعه که از آن خبرهای خوش و عکس‌های دل انگیز به مردم مخابره شود.

سرپرست شهرداری شهرکرد بیان کرد: خبرنگاران بدون هیچ چشم داشتی در انعکاس اخبار شهرداری شبانه روزی تلاش می‌کنند و زحمات بی‌وقفه آنان جای تقدیر دارد چراکه با حضور خبرنگاران در عرصه‌های گوناگون، شاهد رشد و پویایی در جامعه خواهیم بود.

احمد مولوی مدیر ارتباطات شهرداری شهرکرد در ادامه جلسه بیان کرد: مسئولیت اصحاب رسانه نسبت به جایگاهشان در راستای حفظ منافع ملی و شهری سنگین است و بزرگترین هدف خبرنگاران بیان مسائل و مشکلات به صورت دقیق و به دور از سیاه نمایی و همراه با مطالبه‌گری است.

وی با بیان اینکه شهر پویا به دست خبرنگاران ساخته می‌شود، افزود: تحلیل‌های سازنده و رساندن اخبار به گوش مسئولین و برجسته نمودن اخبار توسط خبرنگاران صورت می‌گیرد که لازمه آن همدلی و همزبانی مدیریت شهری و شهروندان و اصحاب رسانه است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار