رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری:
رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه تاکنون هیچ موردی از تب کریمه کنگو در شهرستان فارسان مشاهده نشده‌است، گفت: کارکنان شبکه بهداشت و درمان این شهرستان و بیمارستان سیدالشهدا در حالت آماده‌باش هستند
کد خبر: ۱۰۵۱۱۲۰
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۱ 17 June 2022

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، علی احمدی امروز گفت: شنیده‌ها حاکی از آن بود که بیماری تب کریمه کنگو در شهرستان فارسان و شهر بابا‌حیدر در حال گسترش و میزان مبتلایان به آن افزایش یافته‌ است در حالی که این گفته به هیچ‌وجه صحت ندارد.

 

رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری ادامه داد: تاکنون هیچ موردی از تب خونریزی‌دهنده کریمه کنگو در این شهرستان مشاهده نشده‌است و این شایعه به طور قطع تکذیب می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه در شهرستان فارسان مواردی از اسهال و استفراغ گزارش شده‌بود، تصریح کرد: همه افراد مراجعه‌کننده به مرکز خدمات جامع سلامت شبانه‌روزی باباحیدر به صورت سرپایی درمان و ترخیص شده‌اند.

 

احمدی افزود: همچنین کارکنان شبکه بهداشت و درمان شهرستان فارسان و بیمارستان سیدالشهدا در حالت آماده‌باش هستند و با هماهنگی‌های انجام شده کمبودی در خصوص سرم و دارو وجود ندارد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار