لردگان- نماینده مردم شهرستان های لردگان و خانمیرزا از بهره برداری دستگاه سی تی اسکن بیمارستان شهدا لردگان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۴۳۰۱۶
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۸ 05 May 2022

حسین بامیری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به افتتاح دستگاه سی تی اسکن شهرستان لردگان، اظهار کرد: دستگاه سی تی اسکن پیشرفته با کیفیت ۳۲ اسلایس به مجموعه تجهیزات بخش تصویر برداری بیمارستان شهدا لردگان اضافه شد.

وی با تاکید بر طرح توسعه بیمارستان شهدا لردگان، عنوان کرد: توسعه اتاق عمل و بخش‌های ویژه و روانپزشکی این بیمارستان ضروری است.

نماینده مردم شهرستان‌های لردگان و خانمیرزا با اشاره به محرومیت این دو شهرستان، تصریح کرد: پرداخت کارانه پزشکان و پرسنل باید با توجه به محرومیت منطقه پرداخت شود تا این مهم مشوقی برای ایجاد انگیزه در راستای ماندگاری پزشکان متخصص در این شهرستان شود.

بامیری با بیان اینکه اعتبارات لازم به منظور تکمیل پانسیون پزشکان و کلینیک تخصصی در بیمارستان شهدا لردگان باید تخصیص داده شود، گفت: این بیمارستان با کمبود نیرو در بخش اداری و درمانی مواجه است که باید جذب نیروهای پیشرو در دستور کار قرار گیرد.

وی دستگاه آنژیوگرافی و دستگاه دیالیز را از دیگر نیازهای این بیمارستان دانست و مطرح کرد: با توجه به فرسودگی زیر ساخت‌های تأسیسات بیمارستان و نیاز بالای این شهرستان به آمبولانس باید اعتبارات لازم در راستای تعمیرات تأسیسات و تهیه دو دستگاه آمبولانس تخصیص داده شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار