امام جمعه شهرکرد:
امام جمعه شهرکرد بیان کرد: جواب اخیر سپاه به صهیونیست‌ها بسیار به موقع بود که آن‌ها را گیج کرد، حمله سایبری به آن‌ها و دستگیری خرابکاران آن‌ها در فردو نشان از ضعف آن‌ها است، این‌ها در نفس‌های آخر بوده و باید بدانند با ایران قوی مواجه است
کد خبر: ۱۰۳۴۸۵۷
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۳ 18 March 2022

به گزارش تابناک چهارمحال، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدعلی نکونام امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد گفت: بشر به جای اینکه دعوت پیامبران را بپذیرد در رابطه با آن‌ها شک می‌کند و به ظاهر نگاه می‌کند، در واقع بشر شخصیت و جایگاه پیامبران را درک نمی‌کند.  

 

وی بیان داشت: خداوند برتری به پیامبران داده که این برتری از نظر کمال و طهارت است که نباید به آنان مثل دیگر انسان‌ها نگاه کرد، حقیقتا خداوند به هرکس بخواهد برتری می‌دهد، باید فهمید همه چیز در اختیار خداوند متعال است.

 

امام جمعه شهرکرد خاطرنشان کرد: دعوت خداوند و پیامبران به ما حیات بخشیدن است، این حیات همان حیات روحانی و معنوی است که اگر کسی به ایمان و لوازم ایمان عمل نکند از نظر پروردگار مرده است اگرچه نفس بکشد و کار زندگان را انجام دهد.

 

وی بیان داشت: باید حیات معنوی و روحانی را تغذیه کرد که با نماز، روزه، خیرات و عمل صالح می‌توان حیات معنوی را تغذیه کرد به شرطی که تمام این اعمال باطن داشته باشند یعنی کارها با حضور قلب باشد و برای خداوند متعال انجام شود، اگر به باطن کار توجه نشود این اعمال بدون نتیجه خواهند بود و باید باطن حفظ شود تا بتوان روح و جان را زنده نگه داشت. 

 

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به نیمه شعبان، گفت: خداوند اراده کرده است که حضرت مهدی(عج) تحقق بخش راه همه انبیاء باشد و  باید همه منتظر این مولود باشند، انتظار پیش رفتن به جلو است، بشر تحقق وعده‌های انبیاء الهی را خواهد دید که باید مستضعفان عالم به این مسئله باور داشته باشند. 

 

نکونام مطرح کرد: معمولا طبع انسان به شهرت اقتضاء پیدا می‌کند اما سربازان گمنام امام زمان(عج) بر روی این مسئله پا گذاشتند و به صورت گمنام خود را در خطر می‌اندازند و برای امنیت جامعه، رفع فساد، رشد اقتصاد و جامعه سالم تلاش می‌کنند که این‌ها به خوبی واضح است در واقع کسانی که مخلص هستند و برای خداوند کار می‌کنند اجر آن‌ها نزد خداوند متعال است. 

 

وی گفت: سال 1400 شاهد دو نیمه شعبان بودیم که برکاتی به دنبال داشت، از جمله این برکات شکل‌گیری دولت ارزشی بود که ارزش‌های انقلاب را بیش از گذشته تحقق و امید را در دل‌ها تحکیم بخشید، انتظار می‌رود همه مسئولان با جدیت بیشتر مسائل مردم را حل کنند.

 

امام جمعه شهرکرد با اشاره به ضعف آشکار استکبار، تصریح کرد: نا امیدی از استکبار توسط هواداران آن‌ها از دستاوردهای دولت بود، میدان از دست دشمن گرفته شده است و در آینده هم میدانی نخواهند داشت

 

نکونام در پایان خاطرنشان کرد: جواب اخیر سپاه به صهیونیست‌ها بسیار به موقع بود که آن‌ها را گیج کرد، حمله سایبری به آن‌ها و دستگیری خرابکاران آن‌ها در فردو نشان از ضعف آن‌ها است، این‌ها در نفس‌های آخر بوده و باید بدانند با ایران قوی مواجه هستند

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار