سرپرست اداره کل امور کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری
سرپرست اداره کل امور کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری از فعالیت ۶ کتابخانه استان همزمان با تعطیلات نوروزی ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: فعالیت نوروزی تعدادی از این کتابخانه‌ها از ۲۹ اسفند آغاز خواهد شد
کد خبر: ۱۰۳۴۷۲۸
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۸ 17 March 2022

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری به نقل از ایرنا احمد فرهادی روز پنجشنبه گفت: چهار کتابخانه عمومی شهید قدوسی شلمزار، منتظری بروجن، عمان سامان و شهدای بن در روزهای ۲۹ اسفند تا پایان تعطیلات نوروزی همه روزه پذیرای علاقه‌مندان به کتاب هستند.

 

وی با بیان اینکه ارائه خدمات کتابخانه‌ای به اعضا و دیگر مراجعه‌کنندگان به کتابخانه عمومی مولوی شهرکرد از یکم تا پنجم فرودین انجام می‌شود، تصریح کرد: کتابخانه آیت‌الله مهدوی کنی صمصامی نیز در دوازدهم فرودین آماده ارائه خدمات به مراجعه‌کنندگان است.

 

سرپرست اداره کل امور کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری یادآور شد: ارائه خدمات فرهنگی در کتابخانه‌های زیرمجموعه این نهاد با رعایت تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی انجام می‌شود و از ششم فرودین نیز ساعت و نحوه فعالیت کتابخانه‌ها به روال سابق باز می‌گردد.

 

وی ادامه داد: عمده تقاضای اعضا برای استفاده از کتابخانه‌های عمومی در تعطیلات نوروزی مربوط به بخش سالن مطالعه است که در این رابطه تلاش شده است با توجه به شرایط جمعیتی متقاضیان در تمامی کتابخانه‌های شیفت نوروزی، سالن‌ها برای هر استفاده خواهران و برادران فعال باشد.

 

فرهادی همچنین به اجرای برخی برنامه‌های ویژه نوروز در کتابخانه‌های عمومی استان اشاره کرد و گفت: علاوه بر اجرای برنامه‌های حضوری به مناسبت این ایام، برخی فعالیت‌ها همانند اجرای مسابقات فرهنگی، برگزاری نشست ادبی و نقد کتاب، برپایی نمایشگاه موضوعی کتاب، قصه‌گویی و هفت‌سین کتاب در فضای مجازی نیز دنبال خواهد شد.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار