رئیس شورای اسلامی شهرکرد : زیرساخت‌های لازم برای انتقال دام‌ از محله مسکونی ایجاد شود.
کد خبر: ۱۰۲۳۴۶۰
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۹ 19 January 2022

 

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، محمدرضا بیاتی در جلسه نگهداری دام‌ها در منطقه مسکونی گفت: متاسفانه در سطح شهر به ویژه در ناحیه غرب فرهنگ قدیم روستایی وجود دارد و دام‌ها در محله مسکونی نگه‌داری می‌شود که این امر موجب نارضایتی برخی از شهروندان شده است.

وی افزود: نگهداری دام در اشکفتک ۱۷ مورد، چالشتر‌ ۱۵ مورد و مهدیه ۱۳ مورد گزارش شده است که باید برای انتقال دام از مناطق مسکونی در ابتدا زیرساخت‌ها و مکانی پیش‌بینی شود چراکه معیشت برخی از این افراد از طریق دام‌ها است.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد گفت: چند سال گذشته مکانی برای دامداران درنظر گرفته شد که به علت مشکلاتی که وجود داشت انتقال دام به این مکان صورت نپذیرفت بنابراین می‌طلبد جهادکشاورزی، منابع طبیعی و دستگاه‌های متولی در این خصوص اقدامات لازم را انجام دهند.

بیاتی گفت: اگر مکانی پیش‌بینی نشود و تنها اخطاریه برای دامدار صادر شود قطعا به نتیجه مطلوب نخواهیم رسید.

معاون خدمات شهری شهرداری شهرکرد هم خاطرنشان کرد: نگهداری دام در محله مسکونی به ویژه در ناحیه غرب مشکلاتی را برای مدیریت شهری ایجاد کرده است و به تصمیمات اتخاذ شده جامعه عمل پوشانده نشده است.

محمدرضا محمدیان گفت: انتظار داریم جهاد کشاورزی و منابع طبیعی کمک کنند تا جایگاهی را برای دامداران پیش‌بینی و برای انتقال دام اقدامات لازم را انجام دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار