کد خبر: ۱۰۲۱۵۲۰
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۳ 10 January 2022

بسیاری از مسافران تمایل دارند که با هواپیما سفر کنند؛ اما به‌دلیل قیمت بالای بلیط هواپیما منصرف می شوند و روش های دیگر را برای سفر خود انتخاب می کنند. اما راههایی برای خرید بلیط هواپیما نیز وجود دارد. به شرطی که درباره عوامل تاثیرگذار بر قیمت بلیط هواپیما اطلاع داشته باشید. در این مطلب عواملی را که موجب گرانی بلیط هواپیما می شوند را بررسی می کنیم سپس راهکارهای خرید ارزان ‌تر بلیط هواپیما را بیان می کنیم.

در ادامه با ما همراه باشید تا بتوانید به راحتی سفری اقتصادی را تجربه کنید.

چه عواملی قیمت بلیط هواپیما را ارزان می کنند؟

چگونه بلیط هواپیما را ارزان بخریم؟

همیشه راهی برای خرید ارزانتر اجناس و کالاها وجود دارد و این قانون شامل همه اجناس می شود! مهم این است که راهش را بلد باشید. راه خرید بلیط ارزان هواپیما نیز ساده است. ترفندهای ساده ای که اگر آن ها را بدانید و به موقع به کار ببرید، میتوانید به راحتی بلیط هواپیما را نیز با قیمت مناسب تهیه کنید.

برای افزایش امکان رزرو بلیط هواپیما ارزان، باید به عوامل تاثیر گذار بر آنها توجه کنید. با شناخت این عوامل می توانید از آنها به نفع خودتان استفاده کنید.

عوامل تاثیرگذار بر قیمت بلیط هواپیما

به طور کلی قیمت بلیط هواپیما هر ساله از طرف سازمان هواپیمایی کشوری تعیین می شود. البته بلیط های چارتر توسط آژانس های چارتر کننده قیمت گذاری می شود. معمولا زمان سفر، مسافت، نوع ایرلاین، نوع هواپیما، نوع کلاس پروازی و خدمات وامکانات ارائه شده از مهمترین عواملی هستند که قیمت بلیت هواپیما را تعیین می کنند. اگر قصد دارید خودتان نیز یکی از عوامل تاثیرگذار بر نرخ بلیط هواپیما باشید در ادامه با ما همراه شوید.

مناسب ترین زمان برای خرید بلیط هواپیما

زمان یکی از مهمترین عوامل در خرید بهینه بلیط هواپیما می باشد. هنگامی که قصد سفر دارید، به زمان سفر دقت کنید. این که در چه فصلی هستید، کدام ماه از سال است، پرواز رفت صبح است یا شب! همه این عوامل در قیمت نهایی بلیط تاثیرگذار است!

فصل تابستان که به فصل سفر معروف است، گرانترین بلیط ها را مشاهده می کنید. مراسمات خاص، ایام نوروز و مناسبت ها مواقعی هستد که احتمال سفر ارزان قیمت کمتر است. برخی از مسیرها در فصول خاصی گرانتر هستند. به طور مثال بلیط هواپیما کیش در فصول سرد سال گرانتر از فصول گرم ارائه می شود.

بنابراین اولین قدم برای خرید بلیط ارزان هواپیما، زمان سفر است!

چه عواملی قیمت بلیط هواپیما را ارزان می کنند؟

کدام ایرلاین ها ارزانتر هستند؟

در حال حاضر ایرلاین‌های زیادی در زمینه خرید بلیط هواپیما فعالیت می کنند. اما توصیه می شود مسافران به شرکت ارائه دهنده بلیط توجه کنند. سایت های متوعی هستند که بلیط هواپیما را در اختیار کاربران قرار م یدهند. مسافران با مراجعه به این سایت ها می توانند بلیط خود را به صورت اینترنتی و در کمترین زمان خریداری کنند.

معمولا قیمت های مخنتلفی در سایت های متفاوت وجود دارد. علاوه بر عوامل یادشده که بر قیمت بلیط سفر موثر بودند، سایت ها نیز می توانند شما را به سمت بلیط های ارزانتر هدایت کنند.

معمولا سایت‌هایی که قیمت کمتری را برای بلیط‌ هواپیما ارائه می‌دهند، خدمات کمتری نیز در اختیار مسافر قرار می دهند. اما برخی از سایت ها مانند تیک بان منصفانه ترین قیمت را برای انواع بلیط هواپیما و سایر خدمات سفر به شما پیشنهاد می دهد، بدون این که کیفیت خدمات را کاهش بدهد.

فاکتورهایی که قیمت بلیط را افزایش می دهند!

فاکتورهای متعددی در افزایش قیمت بلیط هواپیما موثر هستند که حتی میزان تقاضا نیز یکی از این فاکتورها می باشد. زمانی که تقاضا برای رزرو بلیط افزایش پیدا می کند، قیمت بلیط نیز بالاتر از مواقع کم مسافر ارائه می گردد. بلیط هواپیما در ایام نوروز و فصل تابستان برای اکثر مسیرها قیمت بالاتری را تجربه می کند.

قیمت بلیط خارجی نیز از پروازهای داخلی گران تر می باشد. بنابراین فراموش نکنید که برای رزرو بلیط هواپیما خارجی باید مبلغ بیشتری بپردازید.

چه عواملی قیمت بلیط هواپیما را ارزان می کنند؟

نوع کلاس پروازی چقدر تاثیرگذار است؟

در سیستم هواپیمایی سه نوع کلاس پروازی اکونومی، بیزینس و فرست کلاس ارائه می شود که ارزانترین آنها اکونومی و گرانترین، فرست کلاس می باشد.

امکانات مختلفی که در فرست کلاس ارائه می شود، قیمت بلیط هواپیما را افزایش می دهد. ترانسفر فرودگاهی، کابین مجزا، سیستم صوتی و تصویری، حمام، تختخواب و مهماندار خصوصی برخی از امکاناتی است که در فرست کلاس ارائه می شود. معمولا این نوع کلاس پروازی در پروازهای خارجی وجود دارد و در پروازهای داخلی بیشتر پروازها از کلاس اکونومی استفاده می شود و در برخی پروازها بیزینس کلاس نیز وجود دارد. حتما در هنگام رزرو بلیط هواپیما به این موضوع دقت کنید.

بهترین سایت خرید بلیط هواپیما کدام است؟

در حال حاضر سایت های زیادی برای خرید بلیط سفر وجود دارند که علاوه بر بلییط انواع خدمات سفر را به صورت آنلالین ارائه می دهند. اما این که کدام سایت بهترین است، به عوامل زیادی مانند قابل اعتماد بودن، سرعت مناسب، تیم پشتیبانی تمام وقت، ارائه خدمات گسترده سفر همچون ویزا، بیمه مسافرتی، رزرو هتل، بلیط قطار و اتوبوس، دارا بودن نماد اعتماد الکترونیک و همکاری با ایرلاین های متنوع بستگی دارد.

انتخاب یک سایت مناسب راهی برای سفری ارزان و دلچسب است. وب سایت تیک بان به عنوان معتبرترین سامانه خرید بلیط هواپیما تمامی خصوصیات ذکر شده را داراست و با ارائه خدمات نوین منصفانه ترین قیمت ها را به شما پیشنهاد می دهد. برای تجربه سفری ارزان، راحت و دلنشین،کافیست به سایت tikban.com مراجعه کنید.

 

 

/انتهای رپرتاژ آگهی

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار