- استاندار چهارمحال و بختیاری در نخستین روز کاری خود بازدید سرزده‌ای از بخش کرونای بیمارستان هاجر شهرکرد داشت.
کد خبر: ۱۰۱۲۱۲۳
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۷ 27 November 2021

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، غلامعلی حیدری امروز در بازدید سرزده از بخش کرونای بیمارستان هاجر شهرکرد، با اشاره به اینکه این بررسی میدانی به منظور سرکشی از بیماران و تقدیر از کادر درمان انجام شد، اظهار داشت: با پشت میز نشستن کاری پیش نمی‌رود و در اولین روز کاری خود به بررسی میدانی مشکلات پرداختیم تا بتوانیم برنامه‌ریزی برای برطرف کردن آن‌ها انجام دهیم.

وی افزود: باید برای حفظ سلامتی خود، خانواده و جامعه تلاش کنیم و دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنیم و ظرفیت برای تزریق واکسن ایجاد شده که برای مصونیت خود و خانواده خود باید از این ظرفیت استفاده شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری بیان داشت: مشکل و محدودیتی در زمینه واکسیناسیون وجود ندارد و باید مردم اقدام به واکسیناسیون کنند و از حضور در مراسمات خودداری و در صورت حضور پروتکل‌های بهداشتی را کاملا رعایت کرده و با حداقل جمعیت برگزار شود.

حیدری با بیان اینکه با اجرای طرح شهید سلیمانی تاحدودی ویروس منحوس کرونا شکست داده شد ، عنوان داشت:هر کجا مردم وارد صحنه شدند توانستند بر کوهی از مشکلات فائق بیایند، همانطور که در عرصه‌های مختلف مردم تصمیم گرفتند و وارد شدند و مشکلات بسیار دشوار و بزرگی را برطرف کردند.

وی تصریح کرد: در این شرایط کرونایی که بخشی از مردم دچار آسیب شده‌ند یک بار دیگر مردم تصمیم بگیرند به عرصه مبارزه با کرونا با همدلی و اراده وارد شوند، موضوع اول که مردم می‌توانند به کادر  درمان کمک کنند رعایت پروتکل‌های بهداشتی است و دیگری تلاش جهت تزریق واکسیناسیون است که باید توسط دست‌اندرکاران بهداشت انجام شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار