رییس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی چهارمحال و بختیاری گفت: شیوع کرونا در این استان همچنان کاهشی است و موارد ابتلا و بستری به کمترین میزان خود پس از اوج‌ موج پنجم رسیده است.
کد خبر: ۱۰۱۱۱۶۱
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۶ 23 November 2021

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، مجید شیرانی روزسه‌شنبه در این باره افزود: در حال حاضر ۱۲۰ بیمار مبتلا به کرونا در بخش‌های ویژه کرونا مراکز درمانی استان بستری است که در مقایسه با اوج موج پنجم کرونا که به حدود ۸۰۰ بیمار می‌رسید کاهش چشمگیری پیدا کرده است.

وی ادامه داد: از مجموع بیماران بستری در بخش‌های ویژه کرونا ۲۳ بیمار با حال عمومی وخیم در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

شیرانی از فوت سه بیمار مبتلا به کرونا در شبانه‌روز گذشته خبر داد و گفت: بر این اساس مجموع فوتی‌های کرونا در استان از ابتدای شیوع تاکنون(یکم آذر) به یک هزار و ۷۱۹ نفر رسید.

رییس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی چهارمحال و بختیاری همچنین با اشاره به شناسایی ۷۰ بیمار جدید مبتلا به کرونا در استان، اظهار داشت: با احتساب بیماران جدید کل مبتلایان به کرونا در استان به ۸۵ هزار و ۹۴۸ بیمار رسیده است.

شیرانی خاطر نشان کرد: همچنان نیازمند رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم هستیم تا همچنان بار ویروس در استان کاهش یابد و ایمنی نسبی شکل گیرد.

بر اساس رنگ‌بندی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، شهرستان‌های شهرکرد، بروجن، فارسان و لردگان در وضعیت نارنجی(پرخطر) و شهرستان‌های اردل، کیار، کوهرنگ، بن و سامان و خانمیرزا در وضعیت زرد (خطر متوسط) شیوع کرونا قرار دارند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار