رییس‌ پلیس‌راه چهارمحال و بختیاری گفت: بروز پدیده مه‌گرفتگی‌ در شهرستان‌های سامان و بن، افق دید در جاده‌های‌ این ۲ شهرستان را به ۵۰ متر کاهش داد.
کد خبر: ۱۰۱۱۱۵۷
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۴ 23 November 2021

 

سرهنگ غلامعلی نوربخش روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در طی بارندگی روز دوشنبه و سردی هوا، پدیده مه‌گرفتگی‌ از صبح روز سه‌شنبه در بیشتر مناطق استان به ویژه شهرستان‌های بروجن، شهرکرد، فارسان، بن و سامان گزارش شد.

نوربخش یادآور شد: در پی بروز پدیده مه‌گرفتی و کاهش افق دید، صبح سه‌شنبه در محور جونقان به راستاب‌ ۲ دستگاه مینی‌بوس‌ با یکدیگر برخورد کردند که در اثر این حادثه یک نفر مجروح شد.

به گزارش ایرنا، در دوم آذرماه، میانگین بارش‌های این استان را ۶۲ میلیمتر اعلام شده است، لردگان با ۷۹ میلیمتر بیشترین بارش سامانه اخیر را بین ایستگاه‌های استان به خود اختصاص داده است.

همچنین این سامانه در مالخلیفه ۷۷ میلیمتر، آلونی ۶۶ میلیمتر، دوآب صمصامی ۴۸ میلیمتر، کوهرنگ ۴۴ میلیمتر، اردل ۳۵ میلیمتر، فارسان ۲۲ میلیمتر، شلمزار ۲۱ میلیمتر، سامان، بن و بروجن هر کدام ۱۰ میلیمتر، شهرکرد ۱۲ میلیمتر، بلداجی ۱۵ میلیمتر و فرخشهر هشت میلیمتر بارش به همراه داشت.

این بارش‌ها در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته سه درصد کاهش و در مقایسه با دوره مشابه میانگین بلندمدت ۱۹ درصد کاهش دارد.

چهارمحال و بختیاری دارای ۲۷۰ کیلومتر بزرگراه، ۷۵۸ کیلومتر راه اصلی، ۲۹۱ کیلومتر راه فرعی و ۲ هزار و ۳۷۱ کیلومتر راه روستایی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار