مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی چهارمحال و بختیاری ویژه برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج را تشریح کرد.
کد خبر: ۱۰۱۰۳۲۰
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۵ 20 November 2021

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، سرهنگ پاسدار کاظم کبیری گفت: بسیج درهرعرصه‌ای باعث رشد، موفقیت، شکوفایی و پیشرفت شده است و رمز موفقیت آن مکتبی بودن، ولایتمداری، اخلاص و ایثار و ازخودگذشتگی است.
وی افزود: تشدید فعالیت تیم‌های مراقبتی، حمایتی و نظارتی در طرح محله محور شهید سلیمانی با تاکید بر واکسیناسیون عمومی با همکاری تیم‌های شهید رهنمون در مناطق کمتر برخوردار از جمله این برنامه هاست.
سرهنگ پاسدار کبیری گفت: همچنین اعزام بیش از ۲۵ تیم آموزشی بهداشتی، درمانی عمومی و تخصصی به مناطق کمتربرخوردار و صعب العبور استان شامل تخصص‌های مختلف به همراه تیم‌های واکسیناسیون کووید۱۹ و برپای ایستگاه‌های سلامت، سنجش سلامت، غربالگری و بیماریابی کرونا بویژه در میعادگاه‌های نماز جمعه همزمان با هفته بسیج از سوی سازمان بسیج جامعه پزشکی استان اجرا می‌شود.
وی، تقدیر و تکریم از فعالان طرح شهید حاج قاسم سلیمانی و دیدار و سرکشی از خانواده معظم شهدای سلامت استان را از دیگر برنامه‌های این هفته اعلام کرد و گفت: دیدار اعضای تیم‌های بهداشتی و درمانی عمومی بسیج جامعه پزشکی با نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد و عطرافشانی و گلباران گلزار مطهر شهدا در هفته بسیج انجام می‌شود.
مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج تیم‌های روانپزشکی، تخصصی ارتوپدی، چشم پزشکی و زنان و مامایی برای معاینه و درمان بیماران در زندان شهرکرد حضور خواهند یافت.
امسال برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج از روز شنبه ۲۹ آبان ماه تا ۵ آذرماه همزمان با سراسر کشور در استان چهارمحال و بختیاری اجرا می‌شود.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار