۴۰ گروه عمرانی از چهارمحال و بختیاری برای بازسازی مناطق زلزله زده اعلام آمادگی کرده اند.
کد خبر: ۱۰۰۹۸۲۴
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۸ 17 November 2021

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) استان در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: سپاه با ۷ گروه جهادی در حوزه واکسیناسیون مراکز تجمعی فعالیت دارد.

سردار علی محمد اکبری گفت: برای بازسازی و ساخت مناطق زلزله زده ۴۰ گروه عمرانی در این استان اعلام آمادگی کردند، برای ساخت و ساز‌ها مردم باید به کمک سپاه و بسیج بیایند، بسیج محدودیتی برای ساخت و ساز ندارد.

اکبری افزود: ۶ ساختمان در بخش مرکزی کوهرنگ توسط مردم تحویل سپاه شده بود که ساخته و تحویل مردمی که افراد تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد هستند داده شد.

وی با تاکید بر اینکه ۶۰۰ مسکن در این استان نیاز به بازسازی دارد گفت: همیشه مردم استان ما در کمک به حادثه دیدگان پیش قدم بوده است و امروز خودشان نیازمند کمک هستند.

سردار اکبری افزود: نرخ بیکاری در استان بالاست، امروز نیاز است در حوزه اقتصادی کار کند و کمک بگیرد.
فرمانده سپاه قمر بنی هاشم چهارمحال و بختیاری افزود: به دلیل اینکه بخش اعظمی از واکسیناسیون مردم این استان انجام شده است، مراکز تزریق واکسیناسیون در این استان افزایش پیدا نمی‌کند.

سردار اکبری با اشاره به اینکه در هفته جاری ۴۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا توزیع می‌شود گفت: از اول کرونا تا کنون ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون کمک نقدی و غیر نقدی جمع آوری و تحویل شهرستان‌ها شده است.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار