طرح‌های سراسری عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری از امروز، اجرا می‌شود.
کد خبر: ۱۰۰۹۳۴۳
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۹ 15 November 2021

به گزارش «تابناک چهارمحال و بختیاری»، سرپرست کتابخانه‌های عمومی استان گفت: طرح سراسری عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی به مناسبت هفته کتاب و بزرگداشت روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار، از روز ۲۴ تا ۲۶ آبان‌ماه انجام می‌شود.

احمد فرهادی افزود: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به هریک از کتابخانه‌های عمومی، در سه روز اعلام شده عضو رایگان کتابخانه شوند.

وی گفت: کتاب دوستان همچنین می‌توانند با مراجعه به نشانی http://libs.plib ۳۱.ir و انتخاب کتابخانه موردنظر خود از لیست موجود، در صورتی که گزینه کد تخفیف برای کتابخانه موردنظرشان در بالای صفحه فعال باشد بر روی آن کلیک کنند.

فرهادی افزود: در مرحله بعد نیز پس از وارد کردن کد ملی و شماره تماس، در صورتی که متقاضی در کتابخانه‌های عمومی عضو نباشد و یا پیش‌تر به سقف مجاز دریافت کد نرسیده باشد، کد تخفیف برای او پیامک خواهد شد. متقاضی پس از این مراحل می‌تواند در مهلت مشخص شده به کتابخانه مراجعه کرده و از تخفیف مورد نظر استفاده کند.

سرپرست کتابخانه‌های عمومی چهارمحال وبختیاری گفت: همچنین طرح بخشودگی جرائم دیرکرد منابع امانی هم در کتابخانه‌های عمومی اجرا می‌شود.

احمد فرهادی افزود: براین اساس، اعضایی که منابع امانی خود را از ۲۲ آبان تا اول آذرماه ۱۴۰۰ به کتابخانه‌ها عودت دهند، مشمول تخفیف ۱۰۰ درصدی جرائم دیرکرد خواهند شد.

بیست و نهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی از امروز آغاز شده و تا اول آذرماه ۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار