رئیس اورژانس چهارمحال و بختیاری مطرح کرد؛
شهرکرد- رئیس اورژانس چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای امسال تا کنون ۲۲ نوزاد توسط نیروهای اورژانس استان در آمبولانس به دنیا آمده است.
کد خبر: ۱۰۰۹۲۵۷
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۸ 15 November 2021

 

محمد حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه از ابتدای امسال تا کنون ۲۲ نوزاد در آمبولانس‌های اورژانس چهارمحال و بختیاری به دنیا آمده‌اند، اظهار کرد: طی دو سال گذشته ۴۳ تولد در آمبولانس‌های استان رخ داده است.

وی با اشاره به صعب العبور بودن مناطق چهارمحال و بختیاری، عنوان کرد: «کوهرنگ» به دلیل پراکندگی روستاها و نبود مراکز درمانی بیشترین آمار زایمان در آمبولانس امسال را به خود اختصاص داده است.

رئیس اورژانس چهارمحال و بختیاری به آمار سال گذشته اشاره کرد و ادامه داد: در سال گذشته ۲۳ نوزاد در آمبولانس چشم به جهان گشوده‌اند که ۱۴ مورد مربوط به شهرستان «لردگان» بوده است.

حیدری افزود: «لردگان» با ۱۷ مورد و «کوهرنگ» با ۲۰ مورد طی دو سال گذشته بیشترین آمار تولد نوزاد در آمبولانس را در چهارمحال و بختیاری دارند.

وی به آمار مأموریت‌های ترافیکی اشاره کرد و گفت: طی هفت ماهه ابتدایی امسال پنج هزار و ۵۹۶ مأموریت ترافیکی در چهارمحال و بختیاری انجام شده است.

رئیس اورژانس چهارمحال و بختیاری با اشاره به افزایش ۲۱ درصدی فوریت‌های پزشکی در حوزه ترافیکی و افزایش ۲۴ درصدی مصدومان تصادفات در استان، اظهار کرد: از ابتدای امسال شش هزار و ۶۹۴ نفر در تصادفات جاده‌ای مصدوم شده‌اند که از این تعداد پنج هزار و ۵۲۰ نفر توسط نیروهای اورژانس به مراکز درمانی استان انتقال یافته‌اند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار