به گفته رئیس دانشگاه فرهنگیان استان چهارمحال و بختیاری، تمامی فعالیت‌های آموزشی ترم آینده دانشگاه فرهنگیان استان به صورت حضوری خواهد بود.
کد خبر: ۱۰۰۹۱۲۴
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۴ 14 November 2021

 

به گزارش «تابناک چهارمحال و بختیاری»، با تسریع در واکسیناسیون در سطح کشور و استان چهارمحال و بختیاری، از جمله اتفاقاتی که در حال رقم خوردن است، رفع برخی محدودیت‌ها و آغاز بازگشایی‌ها است.

به گفته کارشناسان مسائل آموزشی، بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها از آن دست از بازگشایی‌ها هستند که تاثیر مثبتی بر روند تحصیل دانش‌آموزان و دانشجویان می‌گذارد، تاثیری که نتیجه آن را می‌توان در برخی ارزیابی‌ها ب راحتی مشاهده کرد.

دانشگه فرهنگیان استان چهارمحال و بختیاری با دارا بودن دو پردیس بحرالعلوم و شهید باهنر و یک مرکز آموزشی شهید رجایی، دانشگاهی است که دانشجویان بسیاری را در رشته‌های مختلف دانشجومعلمی در خود جای داده است.

ترم آینده دانشگاه فرهنگیان چهارمحال و بختیاری تماما حضوری می‌شود

عبدالرضا فتاحی، مدیریت امور پردیس دانشگاه فرهنگیان استان چهارمحال وبختیاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، اظهار کرد: دانشگاه فرهنگیان استان چهارمحال و بختیاری، مطابق با تصمیمات سازمان مرکزی دانشگاه فرهنگیان کشور و منوط به ابلاغ ستاد کرونا و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، تمامی فعالیت‌های آموزش حضوری (دروس عملی و نظری) خود را در پردیس‌های بحرالعلوم و شهید باهنر شهرکرد و مرکز آموزشی شهید رجایی فرخشهر، در نیمسال دوم از سر می‌گیرد.

وی افزود: آموزش حضوری به شکل ترکیبی (حضوری و نیمه حضوری) خواهد بود، در صورت ابلاغ ستاد کرونا و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، در نیم سال دوم از ظرفیت 1/2 خوابگاه‌های دانشجویی استفاده خواهد شد.

مدیریت امور پردیس دانشگاه فرهنگیان استان با اشاره به تمهیدات پروتکل‌های بهداشتی در دانشگاه بیان کرد: به دنبال آن هستیم تا با آماده سازی فضاهای مورد نیاز، پذیرش دانشجو معلمان در خوابگاه‌های دانشجویی در نیم سال دوم صورت پذیرد و بتوانیم مشکلات را به حداقل برسانیم.

فتاحی خاطرنشان کرد: برای محقق شدن از سرگیری فعالیت‌های آموزشی حضوری، واکسیناسیون دانشجومعلمان ضروری است و پیش‌شرط ورود آن‌ها به دانشگاه و خوابگاه‌های دانشجویی، تزریق 2 دوز واکسن است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار