چهارمین دوره مسابقات ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای یگان‌های ویژه نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ( ناجا ) روز چهارشنبه‌ در شهرکرد با معرفی تیم‌های برتر پایان یافت.
کد خبر: ۱۰۰۸۲۵۰
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۲ 10 November 2021

 

فرمانده یگان ویژه نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: این دوره از مسابقات با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و بدون حضور تماشاگران به مدت ۲ روز در زورخانه شهرکیان در پنج رشته باستانی و پهلوانی شامل کباده، میل‌بازی، چرخ چمنی و چرخ تیز با حضور ۳۵ تیم و بیش از ۱۶۵ نفر از ورزشکاران یگان ویژه استان‌های کشور برگزار شد.

سرهنگ محمد خرمی در آیین اختتامیه مسابقات ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای یگان‌های ویژه ناجا با اشاره به اینکه چهارمحال وبختیاری برای دومین سال میزبان برگزاری مسابقات باستانی و پهلوانی یگان ویژه ناجای کشور بود، افزود: این دوره از مسابقات با هدف ارتقاء روحیه و منش پهلوانی کارکنان یگان ویژه ناجا برگزار شد.

به گفته وی، ورزش باستانی همراه با آموزه‌های دینی، مذهبی و اخلاقی است و ترویج این روحیه بین کارکنان نیروی انتظامی یکی از اهداف برگزاری این مسابقات است تا چهره واقعی پلیس در تراز انقلاب اسلامی به نمایش گذاشته شود.

وی اظهار داشت: در این دور از مسابقات تیم‌های پهلوانی و زورخانه‌ای چهارمحال و بختیاری، اصفهان و تهران بزرگ مقام اول تا سوم را کسب کردند.

 پارسال نیز ۱۳۰ باستانی‌کار از ۲۶ تیم در رشته‌های هنرهای فردی در استان یزد با هم رقابت کردند که تیم‌ یگان‌های ویژه خراسان رضوی، چهارمحال و بختیاری و یزد به ترتیب اول تا سوم شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار