مدیرکل امور مالیاتی چهارمحال و بختیاری:
مدیرکل امور مالیاتی چهارمحال و بختیاری از پرداخت یک‌هزار و ۲۲۰ میلیارد ریال اعتبار به شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان خبر داد و گفت:این مبلغ از ابتدای سال‌جاری تا پایان مهرماه از محل عوارض ارزش افزوده به شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان پرداخت شده است.
کد خبر: ۱۰۰۸۲۴۸
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۷ 10 November 2021

 

کورش بیگدلی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: این اعتبارات برای هزینه‌کرد در راستای رونق در روند عمران و آبادانی مناطق شهری و روستایی به شهرداری‌ها و دهیاری‌های چهارمحال و بختیاری اختصاص می‌یابد.

بیگدلی تصریح کرد: افزون‌بر ۹۰ درصد از درآمدهای عمومی چهارمحال و بختیاری از سوی اداره‌کل امور مالیاتی استان و از محل درآمدهای مالیاتی تامین می‌شود.

وی یادآور شد: در سال گذشته یک‌هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار به شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان اختصاص یافت و بین آن‌ها توزیع و پرداخت شد.

مدیرکل امور مالیاتی چهارمحال و بختیاری به تلاش برای تحقق درآمدهای کشور در شرایط سخت تحریم‌های ظالمانه بدون فشار بر تولید و بازار اشاره کرد و اظهار داشت: عوارض ارزش افزوده در استان در زمان مقرر به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌ها واریز می‌شود که این مهم در تسریع روند توسعه شهرها و روستاها اثرگذار است.

بیگدلی گفت: مؤدی‌مداری و رضایت‌مندی شهروندان در کنار انجام وظیفه و وصول مالیات به‌عنوان وظیفه ذاتی نظام مالیاتی، در برنامه‌های اولویت‌دار اداره‌کل امور مالیاتی چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری ۴۲ شهرداری فعال و نزدیک به ۹۰۰ روستا دارد که هم‌اکنون ۵۲۰ دهیاری در روستاهای دارای ۳۰ خانوار جمعیت و بالاتر این استان مستقر و فعال است.

براساس نتایج سرشماری عمومی نفوس و مسکن ۱۳۹۵، جمعیت شهری چهارمحال و بختیاری ۶۵ درصد و جمعیت روستایی این استان ۳۵ درصد است.

چهارمحال و بختیاری ۱۰ شهرستان با نزدیک به یک میلیون نفر جمعیت دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار