معاون سیاسی استاندار چهارمحال و بختیاری مطرح کرد؛
شهرکرد- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به کاهش رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان، گفت: احتمال ورود به پیک ششم در این استان بالا است.
کد خبر: ۱۰۰۸۲۱۹
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۳ 10 November 2021

به گزارش «تابناک چهارمحال و بختیاری»، "جعفر مردانی" پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه قرارگاه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا با اشاره به کاهش دما در چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: برودت هوا در استان موجب افزایش اجتماعات در فضاهای بسته می‌شود که با رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی امکان افزایش ابتلاء به کرونا در استان وجود دارد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر آمار ابتلاء به کرونا در چهارمحال و بختیاری به ثبات رسیده است، عنوان کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان کاهش یافته است که با وجود شکننده بودن وضعیت شیوع کرونا می‌تواند موجب ایجاد پیک ششم شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری به ورود برخی استان‌ها به پیک ششم اشاره کرد و ادامه داد: تجهیزات و امکانات مراکز درمانی و بیمارستانی باید در استان مورد توجه قرار گیرد تا در صورت افزایش شیوع کرونا مشکلی ایجاد نشود.

مردانی با اشاره به بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها، گفت: کاستی‌های موجود باید در استان رفع شود تا از ابتدای آذر ماه بدون دغدغه مدارس و دانشگاه‌ها بازگشایی شوند.

وی با بیان اینکه تعدادی از معلمان در برابر کرونا واکسینه نشده‌اند، عنوان کرد: واکسیناسیون اصناف مختلف از جمله کارکنان کارخانه‌ها، رانندگان، کارکنان ادارات، معلمان، دانشجویان و دانش‌آموزان باید با جدیت دنبال شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه افرادی که واکسن کرونا دریافت نکرده‌اند باید در استان شناسایی شود، اظهار کرد: با استفاده از اپلیکشن ماسک این افراد شناسایی و برای ترغیب آن‌ها به تزریق واکسن اقدام شود.

مردانی با بیان اینکه محدودیت‌های کرونایی همچون گذشته اجرا می‌شود، گفت: تصمیمی برای کاهش محدودیت‌ها در چهارمحال و بختیاری گرفته نشده است.

وی با بیان اینکه نباید وضعیت شهرستان‌ها از نارنجی به قرمز تبدیل شود، افزود: برای جلوگیری از ورود به پیک ششم که موجب ورود ضرر و زیان به برخی از مشاغل می‌شود باید همه مردم و ادرات همکاری خود را با علوم پزشکی افزایش دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار