تفاهم‌نامه همکاری‌های مشترک اداره کل زندان‌ها و اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری امضا شد.
کد خبر: ۱۰۰۷۷۵۳
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۳ 08 November 2021

مدیر کل زندان‌های استان گفت: اصلاح و باز اجتماعی شدن مددجویان با توسعه حرفه آموزی و ایجاد اشتغال پایدار ممکن خواهد بود.


حمیدرضا حیدری افزود: ظرفیت موجود در صنایع دستی چهارمحال و بختیاری این امکان را فراهم می‌آورد که مددجویان زندان‌های استان نقش مهمتری در تولید صنایع دستی ایفا کنند.


مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستیچهارمحال و بختیاری هم با اشاره به مسئولیت اجتماعی همه دستگاه‌ها در قبال زندانیان و خانواده آنان گفت: بر این باورم با وجود تنوع کم نظیر در صنایع دستی استان نباید حتی یک خانواده در استان بیکار بماند.


مهرداد جوادی با اشاره به برگزاری کلاس‌های آموزشی صنایع دستی در زندان افزود: حمایت از زندانی و خانواده انها و ایجاد اشتغال پایدار باعث می‌شود میزان آسیب در جامعه کاهش یابد.


توسعه و ارتقای سطح همکاری‌های دو جانبه پیرامون برنامه‌ریزی، سیاست‌گذاری و اجرای برنامه‌های آموزشی و ترویجی ویژه مددجویان، پرورش و هدایت استعداد‌های فکری و فنی ویژه مددجویان با هدف رسیدن به خودباوری و استقلال، ارتقای سطح مهارت‌های هنری و صنایع‌دستی مددجویان در اجتماع، کمک به کاهش بزهکاری و جلوگیری از تکرار جرم با کسب مهارت‌های هنری و ایجاد زمینه‌های اشتغال مددجویان و ایجاد زمینه برای بازاجتماعی شدن و کسب مقبولیت اجتماعی مددجویان پس از دوران حبس از اهداف این تفاهم‌نامه به‌شمار می‌رود.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار