غزل علی بیگی، دانش‌آموز چهارمحال‌و‌بختیاری در جشنواره نوجوونیم در بخش اجرا و گویندگی رتبه سوم را کسب کرد.
کد خبر: ۱۰۰۷۵۶۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۹ 08 November 2021

اختتامیه نخستین دوره جشنواره نوجوونیم که با هدف شناسایی سلیقه نوجوان و شناسایی نوجوان‌های برتر در هر حوزه آغاز به کار کرده بود؛ با تجلیل از نفرات برتر برگزار شد.

از میان ٣۵٠٠ رزومه اولیه در محور‌های جشنواره که شعر، داستان، روزنامه‌نگاری، فیلمسازی، بازیگری، خوانندگی و اجرا بود، ۴٠٠ رزومه به عنوان رزومه برتر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد. پس از بررسی‌های ٣٠ نوجوان عضو آکادمی جشنواره، ۴٧ نفر به عنوان برگزیده‌های هر بخش انتخاب شدند و در نهایت ٢١ نفر از این نوجوانان به عنوان نفرات برتر در تمامی زمینه‌ها انتخاب شدند.

در مراسم اختتامیه نوجوونیم از رتبه‌های اول تا سوم در هر بخش تجلیل به عمل آمد

در حوزه شعر؛ به ترتیب فاطمه سادات حسینی از بوشهر، آرین رحمتی از کردستان و فاطمه میرزایی از بوشهر مقام‌های اول، تا سوم را به خود اختصاص دادند.

در حوزه اجرا؛ رضوان فرخ پور از لرستان، محمدرضا محمدی از البرز و غزل علی بیگی از چهارمحال و بختیاری نفرات اول، دوم و سوم شدند.

در حوزه داستان؛ مریم شاه پسندی از تهران، مجتبی صاحب زمانی از کاشمر، زینب محمدی از شهر قدس به عنوان نفرات برتر این حوزه منتخب شدند.

در حوزه روزنامه نگاری و خبرنگاری، سما رزمی از آذربایجان شرقی و آرمیتا رزاقیان از تهران رتبه‌های اول و دوم را به خود اختصاص دادند.

در بخش فیلمسازی، مریم رضایی از اصفهان، بنیامین خدابنده از سیستان و بلوچستان و محمد قادری از تهران نفر اول، دوم و سوم در حوزه فیلمسازی شدند.

در بخش خوانندگی؛ سید محمد حسینی از تهران، محمدحسن احمدی از تهران و مهدی جعفری از تهران رتبه اول تا سوم را کسب کردند.

در بخش بازیگری؛ سجاد اسماعیلی از یزد، سارا ذوقی از تهران و میلاد صویلاوی از بوشهر به عنوان نفرات اول، دوم و سوم جشنواره در این حوزه‌ها منتخب شدند.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار