مراسم ۱۳ آبان‌ماه در فضای باز و تمامی میادین شهرها و روستاهای استان چهارمحال و بختیاری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به صورت تجمعی، برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۰۰۶۴۶۳
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۹ 03 November 2021

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری،  به علت شیوع ویروس کرونا در کشور ، بسیاری از برنامه‌های حضوری تعطیل شد، از جمله این مراسمات مراسم 13 آبان و روز ملی مبارزه به استکبار جهانی بود، سال گذشته این مراسم در استان چهارمحال و بختیاری به صورت محدود و غیرعمومی برگزار شد.

امسال برنامه و مراسم گرامیداشت روز 13 آبان متفاوت از سال گذشته و به صورت عمومی برگزار می‌شود، مراسمات این روز با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی و با رعایت فاصله‌گذاری‌های اجتماعی در فضای باز در میادین و گلزارشهداهای شهرها و روستاهای استان چهارمحال و بختیاری برگزار خواهد شد.

در شهر شهرکرد، مرکز استان چهارمحال و بختیاری، این مراسم از ساعت 10 صبح پنج‌شنبه در میدان امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون(س) این شهر و با سخنرانی آیت الله محمدحسن اختری، رئیس مجمع جهانی اهل بیت(ع)، با اجتماع با شکوه مردم برگزار می‌شود.

همچنین غیر از مراسم اجتماع 13 آبان‌ماه، به مناسبت همین روز، 10 ویژه برنامه در مساجد محوری استان چهارمحال و بختیاری از روز 9 آبان‌ماه تا 14 آبان‌ماه در حال برگزاری است.

برپایی ایستگاه نقاشی ویژه کودکان، اجرای مسابقه آدمک‌های شیطانی و پخش زنده از جمله برنامه‌های اجتماع مردم در روز 13 آبان‌ماه است، همچنین قابل ذکر است که در این روز محدودیت‌های ترافیکی در استان اعمال خواهد شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار