نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: مسئولیت‌ها و جایگاه‌ها محل خدمت برای مسئولان است و برای هیچکدام از مسئولان ماندگار نیست.
کد خبر: ۱۰۰۴۹۹۹
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۰ 28 October 2021


به گزارش تابناک خراسان شمالی،حجت‌الاسلام و المسلمین رضا نوری،  ششم آبان ماه، در آیین تکریم و معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با اشاره به اینکه حکومت اسلامی ما نیز ادامه حکومت پیامبر گرامی اسلام است، افزود: مردم ما برای دین انقلاب کردند و تاکنون مردم پایِ دین ایستادند.
وی با بیان اینکه اگر دین را از نظام اسلامی حذف کنیم به طور قطع تمامِ قِداست‌ها از بین می‌رود، ادامه داد: حکومت آبروی خود را از دین گرفته و افرادی که مسئولیتی در این نظام به عهده می‌گیرند باید افتخار کنند که خدمتگذار نظام اسلامی هستند.
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با تأکید بر اینکه سختی‌ها ماندگار نیستند، افزود: مسئولیت‌ها و جایگاه‌ها محل خدمت است و برای هیچ‌ کسی ماندگار نیست.
نوری با بیان اینکه مسئولان نباید در ارائه توانمندی‌های خود کوتاهی کنند، تصریح کرد: اگر شخصی توانمندی دارد و در اختیار مردم قرار ندهد به طور قطع ظلم به مردم و جامعه انجام شده است.
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در پایان تصریح کرد: هیچ کاری در نظام دینی بی‌ارزش نیست و تمامِ اجزاء نظام باید به مسئولان کمک کنند تا بتوانیم به اهداف اصلی نظام دست پیدا کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار