نامه انتصاب معاون وزیر راه و شهرسازی که به امضای رستم قاسمی رسیده با سوتی عجیب و خبرسازی همراه شده است.
کد خبر: ۱۰۰۴۹۹۷
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۴ 28 October 2021

 

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از خبرنگار گروه اقتصادی خبرگزاری ایسکانیوز، رستم قاسمی که در بدو انتخابش به عنوان وزیر پیشنهادی «راه و شهرسازی» با دفاع از برنامه‌هایش برای «وزارت نفت» خبرساز شده بود، این‌بار در نامه انتصاب معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت تحت امرش سوتی عجیبی داده و خطاب به حمیدرضا سلیمانیان ابراز امیدواری کرده که با استعانت از خداوند متعال در اجرای سیاست‌های «دولت تدبیر و امید» اهتمام ویژه داشته باشد!

کیست که نداند «دولت تدبیر و امید» شعار انتخاباتی حسن روحانی بود و به دولت یازدهم و دوازدهم اطلاق می‌شد و سید ابراهیم رئیسی دست کم در دوره انتخابات از شعارهایی چون «دولت کار و کرامت» یا «دولت مردمی» استفاده می‌کرد.

گفتنی است؛ در جریان بررسی صلاحیت وزرا هنگامی که نوبت به وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی رسید، «رستم قاسمی» به عنوان وزیر پیشنهادی این وزارت خانه برای دفاع از برنامه‌های خود پشت تریبون قرار گرفت.

 از آنجا که او در دولت محمود احمدی نژاد سکان دار وزارت نفت بود و در این دولت هم چندان بدش نمی‌آمد به عنوان وزیر نفت معرفی می‌شد در سخنرانی خود اشتباهی به جای وزارت راه و شهرسازی از وزارت نفت اسم برد و گفت: ۱۰ دستور را نوشته‌ام که در اولین روز از حضورم در وزارت نفت آن ها را در دستور کار قرار می دهم»

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار