دبستان ۴ کلاسه مرحوم حاج ملاکاظم پورکریم در روستای تازه‌آباد شهرستان بابلسر افتتاح و بهره‌برداری شد.
کد خبر: ۱۰۰۴۹۹۴
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۴ 28 October 2021

به گزارش تابناک مازندران، علی سهرابی معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش مازندران در مراسم افتتاح مدرسه ۴کلاسه برکت مرحوم حاج ملاکاظم پورکریم در روستای تازه‌آباد بابلسر با بیان اینکه اگر خیرین نباشند، به‌طور قطع در بحث ساخت فضاهای آموزشی دچار مشکل می‌شویم، اظهار داشت: ۲ هزار خیر مدرسه‌ساز در سطح استان مازندران داریم که ۳۴ میلیارد تومان به آموزش و پرورش کمک کردند.

افتتاح مدرسه ۴کلاسه در بابلسر
 

 
وی با بیان اینکه قدم برداشتن در مسیری که سبب خشنودی مردم شود قدم در مسیر درستی است، افزود: با احداث این مدرسه قرار است زنان و مردان بزرگی تحویل جامعه دهیم که هر حرکت خیر آنها یک ثواب برای بانیان ساخت این مدرسه نوشته می‌شود. درواقع مدرسه سازی صدقه جاریه است و یکی از برترین اعمال محسوب می‌شود.
 
خورشاد نماینده اداره کل نوسازی مدارس مازندران نیز در این مراسم با اشاره به اهمیت حضور خیرین مدرسه ساز در بحث احداث و تجهیز مدارس، اظهار داشت: خیرین مدرسه ساز بازوان پر توان آموزش و پرورش در بحث توسعه فضاهای آموزشی محسوب می‌شوند.

وی افزود: دبستان ۴ کلاسه برکت مرحوم حاج ملاکاظم پورکریم در ۵۰۰ متر مربع بنا و ۱۵۰۰ متر مربع عرصه با هزینه‌ای بالغ بر ۲۳ میلیارد ریال از محل اعتبارات دولتی احداث شده و زمین این مدرسه را خیرین واگذار کردند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار