مدیرکل پزشکی قانونی چهارمحال و بختیاری با اشاره به افزایش ۱۷ درصدی فوتی‌های ناشی از غرق‌شدگی در استان گفت: در ۶ ماهه نخست امسال ۱۴ مورد فوتی (یک نفر زن و ۱۳ نفر مرد) به دلیل غرق‌شدگی به مراکز پزشکی قانونی استان ارجاع داده شد.
کد خبر: ۱۰۰۴۰۵۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۶ 25 October 2021

حمیدرضا نظیفی با اعلام این خبر افزود: در مدت مشابه پارسال ۱۲ مورد(۲ زن و۱۰ مرد) به دلیل غرق شدگی به پزشکی قانونی استان ارجاع داده شده بود.

وی با اشاره به اینکه امسال، فوتی ناشی از برق‌گرفتگی به مراکز پزشکی قانونی استان ارجاع داده نشده است، اظهار داشت: تلفات حواث کار نیز امسال نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۷ درصد افزایش یافت.

به گفته وی، در۶ ماهه نخست امسال هفت مورد فوتی (یک نفر زن و ۶ نفر مرد) به دلیل حوادث ناشی از کار به مراکز پزشکی قانونی این استان ارجاع شد که این تعداد در مدت مشابه پارسال ۶ مورد (۶ مرد) بود.

نظیفی افزود:امسال یک مورد فوت ناشی از گاز گرفتگی در استان به پزشکی قانونی ارجاع داده شد که نسبت به مدت مشابه سال پارسال که پنج مورد بود ، روند کاهشی داشته است.

مدیرکل پزشکی قانونی چهارمحال و بختیاری از افزایش ۱۵ درصدی مراجعان ناشی از تصادفات رانندگی در استان در سالجاری اشاره کرد و گفت: در این مدت ۲ هزار و ۸۳ نفر به دلیل صدمات ناشی از تصادفات به مراکز پزشکی قانونی استان مراجعه کردند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل معادل ۱۵ درصد افزایش داشت.

وی اظهار داشت: امسال از مجموع مراجعان ناشی از تصادفات به پزشک قانونی استان تعداد ۵۷۸ نفر زن و ۱۵۰۵ نفر مرد بودند.

به گفته وی، در ۶ماهه نخست پارسال یک‌هزار و ۸۰۵ نفر به دلیل تصادفات به مراکز پزشکی قانونی استان مراجعه کردند که از این تعداد ۴۰۹ نفر زن و یکهزار و ۳۹۶ نفر مرد بودند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار