آیین عزاداری شهادت امام حسن عسگری (ع) شامگاه پنجشنبه و روز جمعه با حضور رییس و اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی و تعدادی مسوولان ملی و استانی در مرکز چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۰۱۷۱۵
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۳ 15 October 2021

در این آیین هیات‌های مذهبی چهارمحال و بختیاری در شب شهادت امام حسن عسگری (ع) به عزاداری در غم این امام همام پرداختند.

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: والدین به وعده‌های داده شده به فرزندان عمل کنند تا دروغ‌گویی ترویج نیابد.

حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی شامگاه پنجشنبه در اجتماع هیات‌های مذهبی چهارمحال و بختیاری در شب شهادت امام حسن عسگری (ع) در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد تاکید کرد: والدین نباید با دروغ گفتن به فرزندان خود، دروغ‌گویی را بین کودکان رواج دهند.
وی با اشاره به ویژگی‌های امام حسن عسگری (ع) افزود: این امام همام تلاش‌های فراوانی برای شیعیان انجام دادند.
آقاتهرانی تصریح کرد: هیچ‌کس حق ندارد به اموال و آبروی مردم نزدیک شود و نبایستی با تهمت، دروغ و افترا، آبروی مؤمنان را ببرند.
وی با اشاره به ویژگی‌های مطلوب انقلاب اسلامی ایران یادآور شد: در تمامی دنیا، حکومتی اسلامی مانند جمهوری اسلامی وجود ندارد.
به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری به‌عنوان دومین استان کشور میزبان اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی و تعدادی از مسوولان ملی شامل معاونان وزیران میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، ورزش و جوانان، فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان تبلیغات اسلامی از چهارشنبه شب تا روز جمعه برای بررسی مسائل فرهنگی چهارمحال و بختیاری در این استان حضور دارند و در نشست‌های تخصصی با حضور فعالان فرهنگی استان، دیدگاه‌های مدیران، کارشناسان و صاحب‌نظران استان در خصوص مسائل فرهنگی این استان را بررسی می‌کنند.
در این سفر در چهار محور شامل برگزاری شورای فرهنگ عمومی، تشکیل کارگروه‌های تخصصی، بازدیدهای میدانی با حضور کارشناسان خبره در شهرستان‌های شهرکرد، سامان، ‌بن، بروجن، فارسان و لردگان و امضای سند نهایی سفر برگزار می‌شود.
چهارمحال و بختیاری ۱۰ شهرستان با نزدیک به یک میلیون نفر جمعیت دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار