فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از کشف ۴۱۷ کیلو تریاک در محور خانمیرزا به بروجن در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۱۵۹۳
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۹ 14 October 2021

سردار  منوچهر امان‌اللهی با اعلام این خبر افزود: در پی دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت سوداگران مرگ در تهیه و توزیع مواد مخدر در استان، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان قرار گرفت.

وی اظهار داشت: پس از اخذ مجوز قضایی و انجام تحقیقات، یک دستگاه خودرو پژو حامل موادمخدر و یک دستگاه خودرو پژو اسکورت قاچاقچیان در یک عملیات پلیسی شناسایی و در محور خانمیرزا به بروجن متوقف شدند.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: در بازرسی از این خودروها ۴۱۷ کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه جاساز شده بود کشف و سه قاچاقچی دستگیر شدند.

۲۰۰کیلوگرم انواع موادمخدر در چهارمحال و بختیاری امحاء شد

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با پنجمین روز از هفته ناجا ۲۰۰ کیلوگرم انواع موادمخدر غیرقابل‌ استحصال و آلات و ادوات استعمال موادمخدر در شهرکرد امحاء شد.

سردار منوچهر امان‌اللهی افزود:  در ۶ ماهه نخست امسال بیش از ۲ تن مواد مخدر در استان کشف و ضبط شد که نسبت به مدت مشابه پارسال هشت درصد افزایش داشته است.

وی از شناسایی، دستگیری و معرفی به مراجع قضایی ۲ هزار و ۷۰ نفر عوامل در حوزه تهیه و توزیع مواد مخدر در استان خبر داد و گفت: این  تعداد نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۷ درصد افزایش داشته است.

چهارمحال و بختیاری سه هزار و ۷۳۲ کیلومتر راه دارد که ۲۵۹ کیلومتر بزرگراه، ۷۶۱ کیلومتر راه اصلی، ۲۹۱ کیلومتر راه فرعی و ۲ هزار و ۳۶۹ کیلومتر راه روستایی است و بخشی از راههای ارتباطی این استان از جمله مسیر لردگان به بروجن از مسیرهای ترانزیتی است. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار