رئیس سازمان بسیج مستضعفان: به نیابت از رهبر معظم انقلاب، در صحنه‌هایی که مردم دچار خسارت می‌شوند به میدان می‌آییم و در کنار مردم هستیم.
کد خبر: ۱۰۰۰۸۷۱
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۹ 12 October 2021

سردار غلامرضا سلیمانی در سفر به شهرستان زلزله زده کوهرنگ، گفت: هم اکنون مسأله اصلی ساخت مسکن‌های مردم است؛ چرا که مردم نجیب و وفادار سرزمین بختیاری حق زیادی گردن انقلاب دارند و نظام مقدس جمهوری اسلامی هم نشان داده که در این صحنه‌ها همچون زلزله در کنار مردم است.

وی گفت: برای ساخت و ساز سریع واحد‌های تخریب شده علاوه بر کمک و تسهیلات دولت، از لحاظ مالی و نیروی انسانی برای ساخت و ساز سریع و همچنین اسکان موقت کمک خواهیم کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفان با اشاره به لزوم ایمن سازی چشمه ها، مدارس و خانه‌های بهداشت در مناطق زلزله زده، خاطرنشان کرد: مسأله اصلی ساخت خانه‌های مردم است که با همت فرمانده سپاه قمربنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری و پیگیری رئیس بسیج سازندگی کشور، آمادگی ساخت خانه‌های زلزله زدگان را داریم.

سردار سلیمانی با اشاره به هماهنگی‌های اولیه و تهیه تیپ نقشه‌ها و الگو‌ها با همکاری دولت و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، گفت: علاوه بر کمک دولت و وام بلاعوض دولت، سازمان بسیج مستضعفان هم از لحاظ مالی و هم از لحاظ نیروی انسانی آماده کمک به مردم زلزله زده است.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار